Kivat!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kivat!
Joskus kannattaa kerjätä.Jaa no nyt näköjäns yhdet,mut enempiki sais olla!!!
Nii ja missä sunki tissit?
Tuntee itsensä tarpeelliseksi, kun kuudessa tunnissa yksi asiakas.
Kotimatkalla puolen tunnin juoksu, 2 x 4 min vedot, maksimisyke 179. Huono olo.
Meni tuossa pihahommissa (ja eritoten jälkijuomissa) tovi, niin kesti vastata, pahoittelut että laitoin odottamaan ☺Minä täällä odotan
Sais olla sopivasti tekemistä, menisi aika mukavasti.Ei menny peba sitten ihan ruvelle. Tatti vaan kasvaa otsaan tollasessa odottelussa.
Meni tuossa pihahommissa (ja eritoten jälkijuomissa) tovi, niin kesti vastata, pahoittelut että laitoin odottamaan ☺
Puolustukseni olin tekemässä hikikarpaloita nostattavaa puutarhanhoitoa, joka toki on suotavaa kaikille, mutta itsellä oli tässä vähän rankempi harvennus. Tarvittiin ihan mmoottorisaha ja miehistä otetta.
No nyt saa. Suihkussa käyty ja relaksantti-olut korkattu. Laitoin myös extreme-kokemuksena tempparit pyörimään Liviltä. Taattua laatua.Miehiset otteet kuulostaa hyvältä Joko saat nyt rentoutua?
Jos olisit asemassa, että kysyisit, sanoisin tahdon, kaiken hyvän päälle vielä tempparit mulla on Miisun ja Valton iltanuotio ja viimeinen extra vielä katsomatta. Älä spoilaa!No nyt saa. Suihkussa käyty ja relaksantti-olut korkattu. Laitoin myös extreme-kokemuksena tempparit pyörimään Liviltä. Taattua laatua.
Nalle valvoo Suomi Neitoa
Oltiinko me siellä samaan aikaan?Minä aloin tuhlaamaan lahjakorttiani huhtiksessa. Toivottavasti en käytä koko korttia tämän illan aikana.
Jahas, Irma hirrveesssä humalassa
Mulla varmaan -90kg että revippä siitä haha lihava ja laiska ja tissitki roikkuu.Eihän näillä pääse mihinkään kun penkkituloskin on tippunut 60kiloa parhaista päivistä. Lähennellään A-kuppia mutta ihan eivät roiku sentäs
No ei oo sammunut, parempaa ei löytynyt.@Poppis
Sammunu jo vai kuvakulma vielä kadoksissa?