Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eihän näillä pääse mihinkään kun penkkituloskin on tippunut 60kiloa parhaista päivistä. Lähennellään A-kuppia mutta ihan eivät roiku sentäs 😆

Liitteet

• Screenshot_20200529_125819.jpg
    Screenshot_20200529_125819.jpg
    263,1 KB · Katsottu: 129
Minä täällä odotan :love:
Meni tuossa pihahommissa (ja eritoten jälkijuomissa) tovi, niin kesti vastata, pahoittelut että laitoin odottamaan ☺

Puolustukseni olin tekemässä hikikarpaloita nostattavaa puutarhanhoitoa, joka toki on suotavaa kaikille, mutta itsellä oli tässä vähän rankempi harvennus. Tarvittiin ihan mmoottorisaha ja miehistä otetta.

Meni tuossa pihahommissa (ja eritoten jälkijuomissa) tovi, niin kesti vastata, pahoittelut että laitoin odottamaan ☺

Puolustukseni olin tekemässä hikikarpaloita nostattavaa puutarhanhoitoa, joka toki on suotavaa kaikille, mutta itsellä oli tässä vähän rankempi harvennus. Tarvittiin ihan mmoottorisaha ja miehistä otetta.

Miehiset otteet kuulostaa hyvältä :heart: Joko saat nyt rentoutua?

No nyt saa. Suihkussa käyty ja relaksantti-olut korkattu. Laitoin myös extreme-kokemuksena tempparit pyörimään Liviltä. Taattua laatua.
Jos olisit asemassa, että kysyisit, sanoisin tahdon, kaiken hyvän päälle vielä tempparit 😅😍 mulla on Miisun ja Valton iltanuotio ja viimeinen extra vielä katsomatta. Älä spoilaa!

Minä olen vähän noviisi näiden vihreiden kasvien kanssa. Mitäs nyt tehdään?

Screenshot_20200606-073225_Gallery.jpg

Semmosta kevyttä bondagea näiden pusikkojen kanssa on pitäny harrastaa jo pitkään.

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom