Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Oho. Tein eilisiltana sähköisen huoli-ilmoituksen iäkkäästä sukulaisesta, jonka henkinen ja fyysinen kunto ja tarjolla olevien palveluiden määrä eivät oikein korreloi keskenään eikä henkilö itse osaa sitä lisäavun tarvettaan kunnolla minnekään viralliselle taholle kertoa. Tänään aamuvarhain tuli sposti, että asia on viety eteenpäin ja pari tuntia siitä eteenpäin minulle soitettiin, että sosiaalitoimi ja kotihoito käyvät tapausta läpi heti ensi viikolla ja sitten selvitetään todellinen palvelutarve henkilön itsensä kanssa ja minä saan toivotusti olla lähisukulaisena tässä mukana. Nyt voi kyllä nostaa hattua nopeasta reagoinnista ja jäi sellainen kuva, että homma lähtee oikeasti rullaamaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Irma ilmoittaa nämä huhtapubisessiot aina aivan liian myöhään, että voisi mennä vakoilemaan sen kännäämistä.

Irma ilmoittaa nämä huhtapubisessiot aina aivan liian myöhään, että voisi mennä vakoilemaan sen kännäämistä.

En minä kännää. Kyllä tänne vieläkin voi tulla.

Sää saisit kyllä ihan seuraan sitte liittyä ettei tartte vaan vakoilla.

Onko ollu mitään tissejä tänää? Ei jaksais selata sivuja taakkepäin.

Viikko hommia takana kuntit. Täytyy sanoo, että ihan jees. Työkalut on parhaat mitä mikään työnantaja on antanut. Ja toimisto aika jees, seinän kokoset ikkunat hulppeilla näkymillä. Työ varmaan on paskaa kun se tuosta kunnolla alkaa. Mutta työ yleensä on. Eihän se olis työtä ellei olis paskaa.

Onko ollu

Suomi Neito onely ts.Isämaa

2DA16CFA-F3F8-4000-AA5F-062CC5BD1DE1.jpeg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom