Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
En vaan hirveästi tykkää mistään näpertämisestä ja säätämisestä, että eiköhän tuossa pari v*ttusaatanaa pääse :D

Ois voinu melkein maksaa Jimmsille 80€ kasaamisesta, mutta ajattelin, että tulee nuo osat noin nopeammin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kierros +50. Varmaan helppo kehittyä. Yksi kiekko jorpakkoon. Vituttaa, koska heitin kauas jorpakosta, mutta päätti vieriä koko väylän poikki jorpakon reunaan, jossa olikin äkkisyvä.

Ai satana. Päivän eka olut jo korkattu. Pakkohan se oli kun rillin laitto tulille. Rillaus ilman olutta on vähän kuin paneminen kumilla. Ihan järkevää, mutta vähemmän täydellistä.
Mä olen koittanut tässä kärvistellä, tekisi mieli niin perhanasti mutta ei kehtaa ihan keskellä päivää.
Yksin jos oisin niin olisin varmaan lähtenyt jo terdelle tai jotain, siellähän vissiin saa vedellä nyt hyvällä omallatunnolla vaikka keskellä päivää olutta.

Kelin mukainen odottaa.

Screenshot_20200606-171221_Gallery.jpg

Kierros +50. Varmaan helppo kehittyä. Yksi kiekko jorpakkoon. Vituttaa, koska heitin kauas jorpakosta, mutta päätti vieriä koko väylän poikki jorpakon reunaan, jossa olikin äkkisyvä.
Tokavikalla väylällä olin tasoissa oman enkkani kanssa. Sit mando väärin, sipuli jumiin ja +4.. vikassa vielä kivat rollit pöpelikköön todnäk hyvästä birdiemestasta.

onko @-kake- lukenut

Minulla lainassa nyt toista kertaa, ekalla ei mennyt läpi, nyt menee, 2tunnissa olen edennyt jo sivulle 77

DE8DCBC4-470E-4852-86F4-EF0538CFC3E6.jpeg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom