Kukahan tuon utaretädin tilalle tulee, Kurvinen?
Tais erota et on syy olla maksamatta sitä viittäkytädonaa takasin. =D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kukahan tuon utaretädin tilalle tulee, Kurvinen?
Veikkailin jo aiemmin viikolla, kun se oli laitettu johonkin telkkariin selittään miks menee niin huonosti. Eikä Ms Utarekuningatarta.Kukahan tuon utaretädin tilalle tulee, Kurvinen?
Oon laihtunu vähän liikaa, joten äsken mukaan kaupasta tarttui mainittujen viinerien lisäksi irtokaramellia n. kilo (Candy King taas auki) ja pakastepitsaa. Yhtään olutta en ottanu. Täytyy siis vielä mennä uudestaan.
Ainiin, jätskiä on myös pakastimessa. Ehkä tässä illan pärjää ilman kaljaa.
Ei pelkoa liiasta laihtumisesta. Lenkkariostoksilla myyjä ei tainnut ottaa minua kovinkaan vakavasti. Sanoi, että jos enemmän juoksentelee ois nämä kengät hyvät. En ehkä näytä juoksijalle.Oon laihtunu vähän liikaa, joten äsken mukaan kaupasta tarttui mainittujen viinerien lisäksi irtokaramellia n. kilo (Candy King taas auki) ja pakastepitsaa. Yhtään olutta en ottanu. Täytyy siis vielä mennä uudestaan.
Ainiin, jätskiä on myös pakastimessa. Ehkä tässä illan pärjää ilman kaljaa.
Onko immiset käynyt ravinteleissa, miltä niissä näytää. Käykö niissä kukaan vieläkään?
Minulla on mätsi Tinderissä ja olen jo ihan rakastunut
Minulla on mätsi Tinderissä ja olen jo ihan rakastunut
Miksei?Huomenna vois mennä terassille! Eiku...
Pohdin päissäni, että aika loven tekee myyntiin, kun yömyynti jää kokonaan pois. Jos kymmeneltä sulkeutuu hanat, niin siinä jää kohtalaisesti tuoppia täyttämättä.olutravintoiloissa, kolmessa eri, on tullut käytyä
terassiolosuhteissa näyttää aivan normaalilta
Konsernijohtaja Jr. paikalla.Miksei?
@vokot on kuin johtaja Turhapuro. Uni ja olut maistuu.
Tais erota et on syy olla maksamatta sitä viittäkytädonaa takasin. =D