Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pistin NoHo:n laput laitaan.

Onko immiset käynyt ravinteleissa, miltä niissä näytää. Käykö niissä kukaan vieläkään?

Jos odottelis Q2 tulokset.

Oon laihtunu vähän liikaa, joten äsken mukaan kaupasta tarttui mainittujen viinerien lisäksi irtokaramellia n. kilo (Candy King taas auki) ja pakastepitsaa. Yhtään olutta en ottanu. Täytyy siis vielä mennä uudestaan.

Ainiin, jätskiä on myös pakastimessa. Ehkä tässä illan pärjää ilman kaljaa.

sain kaupassakäyntiin vapaat kädet

229D8922-2FC3-4E7F-9F09-3B046D25E1AC.jpeg

Oon laihtunu vähän liikaa, joten äsken mukaan kaupasta tarttui mainittujen viinerien lisäksi irtokaramellia n. kilo (Candy King taas auki) ja pakastepitsaa. Yhtään olutta en ottanu. Täytyy siis vielä mennä uudestaan.

Ainiin, jätskiä on myös pakastimessa. Ehkä tässä illan pärjää ilman kaljaa.
Ei pelkoa liiasta laihtumisesta. Lenkkariostoksilla myyjä ei tainnut ottaa minua kovinkaan vakavasti. Sanoi, että jos enemmän juoksentelee ois nämä kengät hyvät. En ehkä näytä juoksijalle.

Mikä lintu huutaa yksitoikkoisesti vaan "tviit tviit tviit"? Ei mitään muuta. Sama nuotti koko ajan. Pikkuisen alkaa ärsyttää, kun tirppa mellastaa niin kovalla äänellä.

olutravintoiloissa, kolmessa eri, on tullut käytyä

terassiolosuhteissa näyttää aivan normaalilta
Pohdin päissäni, että aika loven tekee myyntiin, kun yömyynti jää kokonaan pois. Jos kymmeneltä sulkeutuu hanat, niin siinä jää kohtalaisesti tuoppia täyttämättä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom