Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Seuraavanlainen olo:
Kyllä minä sanoisin, että max neljään osaan. Nuorempana pistin kahdeksaan, että sai herkutella enemmän paloja. Se oli sellaista itsensä huijaamista, mutta toimi.
15 min sanelut on aikas mielenkiintosia. Nykyisin noin 7 min keskimääräinen pituus. Sanelunpurkajat varmaan vihaa minua, sanelen aika nopealla vauhdilla.
Lyhyissä paskoissa ja wifebeatterissä mopoilu, yllättävän vilpoista!
Tää se on kyllä lääkäriduunissa yksi järjen riemuvoitto.. Yksi sanelee nauhalle ja toinen koittaa ymmärtää ja kirjoittaa puhtaaksi. Eikä missään nimessä niin, että lääkäri kirjoittais jo sanelun sijaan tarvittavat järjestelmään, niin vois tää puhtaaksikirjoittajakin tehdä jotain oikeasti järkevää :DSanelunpurkajat varmaan vihaa minua, sanelen aika nopealla vauhdilla.
Kierros oli kiva mutta heitto oli hukassa.
#lämpiää
@TJJ onko nämä hyviä? En oo tuolta mitään ikänä tilannut mutta toi banneri....
Fiksuruoka.fi
Nestlé Kit Kat Ruby on vaaleanpunainen versio tutusta suklaavohvelista! Roosan suklaan maku on marjaisa ja se saa värinsä Ruby-kaakaopavusta. Ylimääräisiä maku- tai väriaineita suklaaseen ei ole lisätty.beta.fiksuruoka.fi
Kaveri tuosta on jutellut, että on vielä vanhempia lääkäreitä, jotka eivät osaa tai suostu kirjoittelemaan omia juttujaan koneelle, kun taas nuoremmilla ilm. vähän järkevämpää.
@TJJ onko nämä hyviä? En oo tuolta mitään ikänä tilannut mutta toi banneri....
Paljon nopeampaa sanella, ku kirjottaa. Varsinkin jos pitää verikoetuloksia laittaa tekstiin tai vertailla. Toisella kädellä pystyy selaamaan tekstejä, toisessa sanelukapula. Olen suht nopea koneella kirjoittamaankin, mutta ei silti lähelläkään sanelunopeutta. Omat tekstit tulostettuna parhaimmillaan lähempänä kahta a4:sta joten mielellään sanelen. Toimiva puheentunnistus ois tietty yks ihan kokelun arvoinen juttu, mutta siinäkin menee tovi, että sen kanssa on sujut.Tää se on kyllä lääkäriduunissa yksi järjen riemuvoitto.. Yksi sanelee nauhalle ja toinen koittaa ymmärtää ja kirjoittaa puhtaaksi. Eikä missään nimessä niin, että lääkäri kirjoittais jo sanelun sijaan tarvittavat järjestelmään, niin vois tää puhtaaksikirjoittajakin tehdä jotain oikeasti järkevää :D
Kaveri tuosta on jutellut, että on vielä vanhempia lääkäreitä, jotka eivät osaa tai suostu kirjoittelemaan omia juttujaan koneelle, kun taas nuoremmilla ilm. vähän järkevämpää. En tiedä miten paljon vaihtelee sairaaloittain ja aloittain.
E: Hyvin näköjään yhdymme ortospeden kanssa.
Osaan käyttää ainakin kahta sormea!Eiköhän se ole järkevämpää, että joku hieman vähemmän koulutettu hakkaa näppistä. Kun että Kajsna alkaa yksisormitekniikalla kirjottaan 15 min monologia.
Edit, yhdyin myös, mutta eriävä ajatus kirjoitusnopeudesta. Näköjään.