Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sanelunpurkajat varmaan vihaa minua, sanelen aika nopealla vauhdilla.
Tää se on kyllä lääkäriduunissa yksi järjen riemuvoitto.. Yksi sanelee nauhalle ja toinen koittaa ymmärtää ja kirjoittaa puhtaaksi. Eikä missään nimessä niin, että lääkäri kirjoittais jo sanelun sijaan tarvittavat järjestelmään, niin vois tää puhtaaksikirjoittajakin tehdä jotain oikeasti järkevää :D

Kaveri tuosta on jutellut, että on vielä vanhempia lääkäreitä, jotka eivät osaa tai suostu kirjoittelemaan omia juttujaan koneelle, kun taas nuoremmilla ilm. vähän järkevämpää. En tiedä miten paljon vaihtelee sairaaloittain ja aloittain.

Kierros oli kiva mutta heitto oli hukassa.
#lämpiää
@TJJ onko nämä hyviä? En oo tuolta mitään ikänä tilannut mutta toi banneri....

Kierros oli kiva mutta heitto oli hukassa.
#lämpiää

Parasta ennen:
31.7.2020

Pengoin: erinomaiset löydöt rintataskuun. Epäilen, että ne on niin portistakin aikoinaan tuotu.
IMAG4269~2.jpg
laatua: on

Edelleen puuttuu seinälle asetettava Bahcon jakoavain, koko ISO.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kaveri tuosta on jutellut, että on vielä vanhempia lääkäreitä, jotka eivät osaa tai suostu kirjoittelemaan omia juttujaan koneelle, kun taas nuoremmilla ilm. vähän järkevämpää.

Vaihtoehto A) lääkäri sanelee keskivertokäyntiä 1minuutin ja siirtyy seuraavaan potilaaseen. Vaihtoehto B) lääkäri kirjoittaa samaa tekstiä 5minuuttia ja siirtyy seuraavaan potilaaseen. Toistetaan 20 kertaa/päivä. Kumpi on tehokkaampaa? Minä: sanelen ja niin pitäisi kaikkien muidenkin. Sanon niille nuorillekkin jotka kirjottavat jotaki A4 mittaisia päivystyspolin tekstejä, että sanelkaa hyvät ihmiset, jono kulkee nopeemmin.

Ihan ok, mutta en ehkä ihan ymmärrä tätä ruby suklaa hypeä. Ostin yhden kokeeksi (prismasta), eipä niihin mitään koukkua tullut.

Tää se on kyllä lääkäriduunissa yksi järjen riemuvoitto.. Yksi sanelee nauhalle ja toinen koittaa ymmärtää ja kirjoittaa puhtaaksi. Eikä missään nimessä niin, että lääkäri kirjoittais jo sanelun sijaan tarvittavat järjestelmään, niin vois tää puhtaaksikirjoittajakin tehdä jotain oikeasti järkevää :D

Kaveri tuosta on jutellut, että on vielä vanhempia lääkäreitä, jotka eivät osaa tai suostu kirjoittelemaan omia juttujaan koneelle, kun taas nuoremmilla ilm. vähän järkevämpää. En tiedä miten paljon vaihtelee sairaaloittain ja aloittain.
Paljon nopeampaa sanella, ku kirjottaa. Varsinkin jos pitää verikoetuloksia laittaa tekstiin tai vertailla. Toisella kädellä pystyy selaamaan tekstejä, toisessa sanelukapula. Olen suht nopea koneella kirjoittamaankin, mutta ei silti lähelläkään sanelunopeutta. Omat tekstit tulostettuna parhaimmillaan lähempänä kahta a4:sta joten mielellään sanelen. Toimiva puheentunnistus ois tietty yks ihan kokelun arvoinen juttu, mutta siinäkin menee tovi, että sen kanssa on sujut.

E: Hyvin näköjään yhdymme ortospeden kanssa.

Eiköhän se ole järkevämpää, että joku hieman vähemmän koulutettu hakkaa näppistä. Kun että Kajsna alkaa yksisormitekniikalla kirjottaan 15 min monologia.

Edit, yhdyin myös, mutta eriävä ajatus kirjoitusnopeudesta. Näköjään.

Eiköhän se ole järkevämpää, että joku hieman vähemmän koulutettu hakkaa näppistä. Kun että Kajsna alkaa yksisormitekniikalla kirjottaan 15 min monologia.

Edit, yhdyin myös, mutta eriävä ajatus kirjoitusnopeudesta. Näköjään.
Osaan käyttää ainakin kahta sormea!
Mukavaa yhtyä laajemmalla porukalla :giggle:

Lämmennyt jo tunti sitten, naisolennot pääsi vasta nyt sinne.
Ois voinut mennä mukaan mutta liikaa siveettömyyttä kerrallaan mulle.

Itse olin silloin kivikaudella konekirjoitustunneilla, joten kirjoittaminen on luultavasti melko paljon nopeampaa kuin monella muulla, mutta silti ei mitään järkeä kirjoittaa kuin hyvin harvat tekstit itse. TK:ssa oli aikoinaan niin tuskaisen hidas saneluohjelma, että ne räkäpolin 2rivin tekstit oli oikeasti nopeampi naputella käsin kuin odottaa sen vehkeen käynnistymistä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom