Deleted member 43228
Ajjajjai! Sillä, viimesimmästä yöttömästä yöstä on jo muutama vuosi aikaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sama, mutta kaveri on lintsillä jarrumiehenä niin ei ole tylsää.Opettajakaverilla alkaa 10.5 vko kesäloma. Ajatuksena houkutteleva. Todennäköisesti iskisi tylsyys.
0,75 viski?Eilen pieni viski ja tänään vahva jysäri.
Perkele!
Meinasi aivot sulaa kun yritin tuosta 10.5 viikon kesäloma saada tulevaa päivää. Onneksi selvisin hengissä. Suomessa desimaalierottimena pilkku. Ei mulla muuta.Opettajakaverilla alkaa 10.5 vko kesäloma. Ajatuksena houkutteleva. Todennäköisesti iskisi tylsyys.
Niin on. Oman yksinkertaisuuteni vuoksi olen alkanut käyttämään välillä pistettäkin.Meinasi aivot sulaa kun yritin tuosta 10.5 viikon kesäloma saada tulevaa päivää. Onneksi selvisin hengissä. Suomessa desimaalierottimena pilkku. Ei mulla muuta.
0,75 viski?
Nainen kysyi että saako hän ajaa, miten on kun yli 100km matkaa?
Nainen kysyi että saako hän ajaa, miten on kun yli 100km matkaa?
Tässäpä se dilemma kun ajattelin mennä nollakola linjalla tänään.Nomikäpäettei. Voit itse nauttia vaikkapa virvokkeen
Niijoo.. voi olla kyllä ettei muuten vaan hermo kestä olla kyydissä.Kysy missä ajassa meinaa matkan ajaa ja tee päätös sitten.
Vielä joku vuosi sitten valmistumisen jälkeen, kun ei ollut oikein varmuutta duuneista, tuumasin, että a) voisin tykätä opettamisesta ja b) voisin olla ihan hyvä siinä. Nykyään epäilen kumpaakin noista.. En tiedä lämmittäiskö pitkät lomatkaan.4 vuotta olin kyläkoulussa. 1-6 luokilla yhteensä noin 20 oppilasta, kaksi opettajaa. Oli rentoa menoa!!