Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Kyykky :sneaky:

Pakko lopettaa rautatabujen syönti taas. Vatsa on koko ajan kipeä, turvoksissa ja suoli sekaisin. Ferritiiniarvo 13-20 niin työtrvlkr suositti kuuria. Kaikki apteekin tabut olen kokeillut ja mikään ei auta. Joku nestemäinen litku seuraavaksi, kunhan masussa on rauhallisempaa.
Mulla päälle 300, ilman mitään litkuja tai tabuja. Punasta lihaa naamariin siitä sitä saapi :) .

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt aion kyllä vähän söpöstellä julkisesti.
En ole kasvissyöjä mutta lihankulutukseni on hyvin vähäistä. Pääasiassa haluan syödä kalan lisäksi lähinnä riistaa, jota pidän eettisimpänä lihana - heti road killien jälkeen. Totaalikieltäytyjä en ole, esim. muutama grillimakkara kesässä menee, ja vieraissa syön mitä tarjotaan. Pääasiassa kuitenkin syön hyvin vähän lihaa.
Kertaakaan ei ole mies nähnyt tarpeelliseksi tehdä asiasta ongelmaa, kettuilla tai edes vinoilla - ei minulle tai hauskuuttaa kustannuksellani ketään muita.
Onnea on, kun saa olla ihan oma itsensä. 😘

171A62D5-E4F1-4E01-BB4F-D067B648D732.jpeg
Kesä ja reiskat! Koht saunaki.

Minäkin olen hyvin suvaitsevainen raadonsyöjiensuhteen. Paitsi minun keittiössä ei kokkailla liharuokia - poikkeus on kissanruuan laittaminen ruokakuppiin - ja PONIburgeri. Ystäväni olisi halunnut tilata semmoisen, mutta sanoin siinä tapauksessa poistuvani seurasta. Muuten hän on saanut syödä samassa pöydässä istuen esim äitilampaan viatonta karitsalasta, siipikarjan aushwitzissä kärsinyttä broileria ja rääkättyä betonialustalla kasvatettua possuparkaa.

Näissä tilanteissa tunnen toki miellyttävää henkistä ylemmyyttä.

Kerrankin irmalle jotain

No emmää ny enempää puupuhaltimia tartte, kun sopraanofoni ja klarinettikin makaa käyttämättöminä porukoilla.

Ja sitten tärkeää, eli olutasiaa. Mallaskoskelta löytyi kesähedelmille täydellisesti tuoksuva olut, joka ei harmillisesti maisteltuna kuitenkaan aivan lunastanut odotuksia. Enemmän hiilihappoa ja makua, tuoksuun mätsäämistä, niin tässä olisi täydellinen kesäolut. Hyvä alku, josta mieluusti näkisin parannetun version, koska tuoksu oli taivaallinen

20200523_203548_copy_873x1164.jpg

Just tuon mun naisystävän kanssa puhuttiin että seuraavat lämpimät kelit kun tulee niin on paikallisessa puistossa pussikaljailta, kun se lähestyy niin taidan lähteä tuonne mallaskoskelle tekemään hankintoja.
Tullut syötyä hornet siipiä ja chili kuulemma polttelee kahteen kertaan, nyt on pakko sanoa että poltellut vain kerran eikä se ole ollut syödessä.

Ja sitten tärkeää, eli olutasiaa. Mallaskoskelta löytyi kesähedelmille täydellisesti tuoksuva olut, joka ei harmillisesti maisteltuna kuitenkaan aivan lunastanut odotuksia. Enemmän hiilihappoa ja makua, tuoksuun mätsäämistä, niin tässä olisi täydellinen kesäolut. Hyvä alku, josta mieluusti näkisin parannetun version, koska tuoksu oli taivaallinen

katso liitettä 218182

Kaipasin myös lisää kuplaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom