Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Seksihelle sai toimittajat villiintymään – meteorologeja nolottaa

Seksihelle, käristyskupoli, valkoinen kurittaja...
Viime vuosina toimittajat ovat keksineet toinen toistaan villimpiä säätermejä. Äärisäät, hirmupakkaset ja supermyrskyt, ovat otsikoiden vakiosanoja.
Meteorologit eivät ole termeistä yhtä innoissaan.
– Säästä yritetään tehdä myyvää, vaikka se on sellaisenaan mielenkiintoista. En ymmärrä, miksi pitää paisutella ja luoda vääriä mielikuvia. Klikkejähän siinä haetaan, sanoo Ylen uutislähetyksistäkin tuttu meteorologi Anniina Valtonen.
Valtonen muistuttaa, että sää harvoin on "superia". Kun asioita paisutellaan, se vie ennusteilta pohjaa. Kun sitten tulee oikeasti suuri sääilmiö, juttuihin ei enää uskota.
Hän painottaa, että raisut otsikot tulevat toimittajan värikynästä. Meteorologeja pikemminkin harmittaa, jos heidän sanomisiaan kärjistetään.
Ilmiö ei ole uusi, Valtonen muistuttaa. Säälööppejä ja otsikoita on tehty vuosikausia.

Seksihelle on hyvä termi. Itse tykkään sitä. Esim Lumi-Inferno ei vedä vertoja alkuunkaan.

Mutta oikeesti. On keksitty higgsin bosinit (ja nähty finnladyn bosonit), antibiootit, selvitetty ihmisen dna ja röngten. Mitä vielä, alkuräjähdysteoria.
Mutta ei osata vittu ennustaa sataako huomenna vai ei.

Screenshot_20200523-143913_WhatsApp.jpg

Olin eilen toteuttaja ja hoidin sen kaljanlipittelyn pois kalenterista.

Voisi tuota sitruunaolutta hakea pari pulloa lisää.

IMG_20200523_145205.jpg

Olin eilen toteuttaja ja hoidin sen kaljanlipittelyn pois kalenterista.

Voisi tuota sitruunaolutta hakea pari pulloa lisää.

katso liitettä 218172
Mistäs sitruunaolut on ostettu?
Itse ihan salen valikoimissa olevaa koffin lemon lageria aina silloin tällöin ottanut pari pulloa ja tykästynyt, ensi alkuun tuntuu oudolta sitruunalla maustettu olut ajatuksena mutta on ihan jeppistä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom