vokot
asiallista keskustelua, Onely
nukut puoleenpäivään/päivään. Päivä pilalla
miksi monet olettaa noin
mitä niin hienoa aamuissa on, että jos nauttii niiden yli rentouttavaa yöunta, olisi päivä pilalla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
nukut puoleenpäivään/päivään. Päivä pilalla
mallaskoskelle tekemään hankintoja.
miksi monet olettaa noin
mitä niin hienoa aamuissa on, että jos nauttii niiden yli rentouttavaa yöunta, olisi päivä pilalla
No niinpä tietysti.poikkeusolohinnat ei sitten ole enää 1.6 eteenpäin voimassa, vaan tuotteet maksaa kuten maitokaupassa, tai ainakin liki
eivät myöskään sitten enää saa myydä mukaan muita kun maitokauppavahvuisia
Mä olen ihmetellyt ihan samaa, miksei voi valoisan aikaan vaikka just 12 alkaa dokaamaan niin darrankin saa nukuttua yöaikaan pois. Seuraavana päivänä voi olla vähän vielä ontto olo mutta viimeistään illasta ihan tikissä.katso liitettä 218191
Nyt oli asiaa kunnankuivan tekstaripalstalla.
Kertokaa nyt, mikä vitun konsepti on mennä baariin yöllä? Joskus keskiyöstä jonotat baariin, hillut siellä neljään asti aamulla. Sitten snägärin kautta himaan tai jonku puukon luo jöylimään. Sitte sunnuntaina nukut puoleenpäivään/päivään. Päivä pilalla, kamala olo ja maanantaina vitun väsynyt töissä.
Miksei diskoon voi mennä lauantaina esim 12 aamupäivällä, tanssia/metsästää neljään päivällä, snägärin kautta himaan tai puukolle jöylimään. Olisit kasilta jo nukkumassa ja sunnuntaina aamulla seiskalta ylös. Sulla tehokas koko sunnuntaipäivä aikaa tehdä kotona hommia. Kunnon yöunet su-ma ja pirteenä töihin.
Tulis tehtyä hommat kotona ja töissä olis vitusti tuottavampi. Kaikki vois paremmin.
Kertokaa nyt, mikä vitun konsepti on mennä baariin yöllä?
Aamupalalla. Nyt.
varmaan taas tosi lihavaolo
Minun paino on edelleen nousussa huolimatta suuresti lisäntyneestä treenistä ja lähes herkuttomasta ruokailusta.
Minua on huijattu
Viimestään illasta tohtori on, kun on syöty.
jos ennustus ei paljoa muutu niin saatan olla 1.6 heti alueella, kun ovet aukeaa
Se ei vaan ikinä opi.
konttauskuntoon