jos Poppiksella olisi sellainen niin senkin, kaikki muu korvaa senArvasin..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
jos Poppiksella olisi sellainen niin senkin, kaikki muu korvaa senArvasin..
Poppiksen faija hoiti grillaamisen...Ja minä nuolla kokin.
Dääm!Poppiksen faija hoiti grillaamisen...
Tai Mies.Poppiksen faija hoiti grillaamisen...
Uinti(kin) noin pahasta?Voidaan tarkentaa, tai oikeastaa voidaan laajentaa ja käytää termiä, lontooksi "overhead athlete". Laitetaan tähän katekoriaan pallon viskojat&lyöjät, kepin viskojat ja uimarit. Voi melko suurella varmuudella todeta, että jos ei kaikki niin 90% alle 25v asiakkaista joiden olkapäähän olen kurkkinut on kuulunut tähän porukkaan.
Uinti(kin) noin pahasta?
Onko vaarana kulumat, repeämät vai molemmat?Ei ihan niin paha, kun ei suoranaisesti viskota mutta joo.
jos Poppiksella olisi sellainen niin senkin, kaikki muu korvaa sen
No onneksi mä saan hoitaa kohta muutaman viikon poppiksen grillaukset
Mitä sanoo @Poppis Laitetaanko kuvilla vai ilman?Tämä loputon heruttelu alkaisi vähitellen kaivata lihaa luiden ympärille.
Onko vaarana kulumat, repeämät vai molemmat?
Älä nyt kasaa suorituspaineita miehelle, ei pian seiso ollenkaan tiukan paikan tullen, kun tietää koko pakkiksen seuraavan...Tämä loputon heruttelu alkaisi vähitellen kaivata lihaa luiden ympärille.
Tämä loputon heruttelu alkaisi vähitellen kaivata lihaa luiden ympärille.
No onhan täällä jo kaivattu miespeppukuvia, mutta eipä ole pakaraa näkynyt.
Älä nyt kasaa suorituspaineita miehelle, ei pian seiso ollenkaan tiukan paikan tullen, kun tietää koko pakkiksen seuraavan...
Kyllä se oli kuitenkin minä.Poppiksen faija hoiti grillaamisen...
Otetaan sellaisia kauniita taiteellisia kuvia.Mitä sanoo @Poppis Laitetaanko kuvilla vai ilman?
En oo koskaan nauranut, tosin koskaan ei oo tullut vastaan miestä jolla ei olisi toiminut, niitä tosin on ollut muutama kun tulee jo reisille.Tätä minä myös veikkaan, ja Poppiksen ivanauru vain kaikuu taustalla.
Kyllä se oli kuitenkin minä.
Otetaan sellaisia kauniita taiteellisia kuvia.
En oo koskaan nauranut, tosin koskaan ei oo tullut vastaan miestä jolla ei olisi toiminut, niitä tosin on ollut muutama kun tulee jo reisille.
Yritystä ollut ainakin, jos ei muuta.Moniko olkapäähän puukotettu palasi heittämään?