Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Mä tässä aikani kuluksi savustelin lihoja ja kanoja muutaman tunnin. Kaverina vuoden ekan länsinaapurin uudet potut höyrytettynä. Olivat parempia, kuin kotimaiset konsanaan.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Villasika on hyvää. :kuola: Toki myös söpö.
Joo, varmasti. Koen itse hengenheimolaisuutta villasikoihin. Siksi oon jättänyt ne syömättä, ainakin toistaiseksi.

Mulla ois pakkasessa jotain pähkinöillä syötettyä onnellista possua. En muista enää tuon nimeä. Enkä kyllä tiedä, missä kondiksessa nuo lihat enää ovat.. ovat meinaan olleet jo jonkin aikaa oottelemassa käyttöä.
 
Pitsa masussa, erityisen hyvä olut lasissa ja puolet pitsan rasvoista rinnuksilla.

Pitäisiköhän tänään yrittää tehdä jotain hyödyllistäkin?
 
Särkeekö muilla heittokättä aina fribaamisen jälkeen? Taisin parissa kohtaa heittää todella huonolla tekniikalla niin kättä ja rannetta kolottaa näin jälkeenpäin.
 
Särkeekö muilla heittokättä aina fribaamisen jälkeen? Taisin parissa kohtaa heittää todella huonolla tekniikalla niin kättä ja rannetta kolottaa näin jälkeenpäin.
Näitä tekniikkavideoita on juutuub väärällään mutta tämä 11.5 julkaistu on melko hyvää rautalankaa -perusheiton opetteluun, ilman vauhtia.

View: https://youtu.be/9o0m_ewQKOw
 
Särkeekö muilla heittokättä aina fribaamisen jälkeen? Taisin parissa kohtaa heittää todella huonolla tekniikalla niin kättä ja rannetta kolottaa näin jälkeenpäin.
Eipä varmaan käytännössä koskaan.

Kainalon seudulla / takaolkapäässä tuntuu joskus pikkaisen, jos oon käyny treenaamassa driveja, mutta tuokin lähinnä pientä lihasväsymyksen tunnetta, tyyliin tuntuu että on tehnyt jotain.
 
Ostin ikeasta pari kasvia. Saa nähdä miten pitkään pysyvät elossa.
Kannattaa tarkistaa multa ötököiden varalta. En ole yhtään kyseisen purljun rehua onnistunut pitämään hengissä, ikean paskalaatu tarttunut niihinkin.
 
#lääkkeeksi
polvikipuun

703E82F4-D439-4A97-923C-37D0987E0A2C.jpeg
 
Ostin ikeasta pari kasvia. Saa nähdä miten pitkään pysyvät elossa.

Viimeksi käydessä ei ollut yhtäàn kasveja myynnissä - oli poikkeusajan alkua ja toimitusvaikeuksia.

Oliko kultaköynnöksiä?


Kannattaa tarkistaa multa ötököiden varalta. En ole yhtään kyseisen purljun rehua onnistunut pitämään hengissä, ikean paskalaatu tarttunut niihinkin.

Totta! Olen kuitenkin kohtalainen viherpeukalo, mutta nuo eivät vaan pysy hengissä. En ymmärrä :confused:
Jos Kajsnan kukkasista saa pistokkaita, niin ota ennenkuin nuukahtaa! Ehkä sellainen olisi elinkelpo.

Ps. Meillä haisee muhevasti kakka. Kissan.
 
Kuntit! Ostin läpällä (pihinä) halvinta mahtollista 0-olutta.

7861C552-D1E3-4A34-B2F5-B4C31EF847E7.jpeg


Tuo on saakelin hyvää. Tuoteselosteesta selvisi, että belgialaista. Onko noilla vastaavaa %-kamaa tarjolla?
 
Viimeksi käydessä ei ollut yhtäàn kasveja myynnissä - oli poikkeusajan alkua ja toimitusvaikeuksia.

Oliko kultaköynnöksiä?




Totta! Olen kuitenkin kohtalainen viherpeukalo, mutta nuo eivät vaan pysy hengissä. En ymmärrä :confused:
Jos Kajsnan kukkasista saa pistokkaita, niin ota ennenkuin nuukahtaa! Ehkä sellainen olisi elinkelpo.

Ps. Meillä haisee muhevasti kakka. Kissan.

Ei tainnu niitä olla. Oon toivoton kasvien kanssa. Eiköhän ne kohta oo entisiä!

On muuten aivan hemmetin hyvä idea lähteä salille kyykkäämään. Ei mitäön tietoa millo oisin kyykännyt kunnolla edellisen kerran. Ajatukset menee ääsjoelle joulukuuhin 2018. Joten pakkohan sitä on satasella nyt kyykätä. Ristus.
 
Back
Ylös Bottom