Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä tässä aikani kuluksi savustelin lihoja ja kanoja muutaman tunnin. Kaverina vuoden ekan länsinaapurin uudet potut höyrytettynä. Olivat parempia, kuin kotimaiset konsanaan.
Ei saa syödä villasikaa :( Villasika on ystävä.
Joo, varmasti. Koen itse hengenheimolaisuutta villasikoihin. Siksi oon jättänyt ne syömättä, ainakin toistaiseksi.Villasika on hyvää. Toki myös söpö.
Pitäisiköhän tänään yrittää tehdä jotain hyödyllistäkin?
^tuskin ois auttamatta mennyt.
Veikkaan että elämänsä loppuun saakka.Ostin ikeasta pari kasvia. Saa nähdä miten pitkään pysyvät elossa.
Ei oikeastaan koskaan.Särkeekö muilla heittokättä aina fribaamisen jälkeen? Taisin parissa kohtaa heittää todella huonolla tekniikalla niin kättä ja rannetta kolottaa näin jälkeenpäin.
Lyhyt, mutta huono.Veikkaan että elämänsä loppuun saakka.
Näitä tekniikkavideoita on juutuub väärällään mutta tämä 11.5 julkaistu on melko hyvää rautalankaa -perusheiton opetteluun, ilman vauhtia.Särkeekö muilla heittokättä aina fribaamisen jälkeen? Taisin parissa kohtaa heittää todella huonolla tekniikalla niin kättä ja rannetta kolottaa näin jälkeenpäin.
Eipä varmaan käytännössä koskaan.Särkeekö muilla heittokättä aina fribaamisen jälkeen? Taisin parissa kohtaa heittää todella huonolla tekniikalla niin kättä ja rannetta kolottaa näin jälkeenpäin.
Kannattaa tarkistaa multa ötököiden varalta. En ole yhtään kyseisen purljun rehua onnistunut pitämään hengissä, ikean paskalaatu tarttunut niihinkin.Ostin ikeasta pari kasvia. Saa nähdä miten pitkään pysyvät elossa.
Ostin ikeasta pari kasvia. Saa nähdä miten pitkään pysyvät elossa.
Kannattaa tarkistaa multa ötököiden varalta. En ole yhtään kyseisen purljun rehua onnistunut pitämään hengissä, ikean paskalaatu tarttunut niihinkin.
Viimeksi käydessä ei ollut yhtäàn kasveja myynnissä - oli poikkeusajan alkua ja toimitusvaikeuksia.
Oliko kultaköynnöksiä?
Totta! Olen kuitenkin kohtalainen viherpeukalo, mutta nuo eivät vaan pysy hengissä. En ymmärrä
Jos Kajsnan kukkasista saa pistokkaita, niin ota ennenkuin nuukahtaa! Ehkä sellainen olisi elinkelpo.
Ps. Meillä haisee muhevasti kakka. Kissan.