Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Törmäsin kuvaan, joka osaltaan kuvaa hienosti nykymaailmaa ja Temppareilla yms. sekoilevaa väkeä.

Annan osaltani tälle taideteokselle nimen "Lippa ja mies"

1589651151649.png
 
Särkeekö muilla heittokättä aina fribaamisen jälkeen?

Ensi viikolla fiksataan taas yksi fribelleilyssä rikottu käsi, hauvis tällä: kertaa.

Ostin ikeasta pari kasvia. Saa nähdä miten pitkään pysyvät elossa.

Puheista päätellen kajsna tappaa muovikukatkin.
 
"Se, joka heittää keihästä yli 80 metriä ja väittää ettei käteen satu, valehtelee"

Yours, Seppo
Muistan itse joskus kun olin hauis-ultrassa, niin lekuri siinä alkoi tarinoimaan kuinka vitun sairas laji keihäänviskonta on ja rikkoo aivan varmasti paikat aina joka kunnon repäisyllä.
 
Muistan itse joskus kun olin hauis-ultrassa, niin lekuri siinä alkoi tarinoimaan kuinka vitun sairas laji keihäänviskonta on ja rikkoo aivan varmasti paikat aina joka kunnon repäisyllä.

Voidaan tarkentaa, tai oikeastaa voidaan laajentaa ja käytää termiä, lontooksi "overhead athlete". Laitetaan tähän katekoriaan pallon viskojat&lyöjät, kepin viskojat ja uimarit. Voi melko suurella varmuudella todeta, että jos ei kaikki niin 90% alle 25v asiakkaista joiden olkapäähän olen kurkkinut on kuulunut tähän porukkaan.
 
voiko tuohon vedoten vetää johtopäätöksen, nikke knakkerttonin tapaan, että vipunostot on terveellisempää kun pystypunnerrus ?
 
Voidaan tarkentaa, tai oikeastaa voidaan laajentaa ja käytää termiä, lontooksi "overhead athlete". Laitetaan tähän katekoriaan pallon viskojat&lyöjät, kepin viskojat ja uimarit. Voi melko suurella varmuudella todeta, että jos ei kaikki niin 90% alle 25v asiakkaista joiden olkapäähän olen kurkkinut on kuulunut tähän porukkaan.
Kaverit järestäi alkoi jossai vaiheessa, tais olla lukion jälkeen, päästä olkapäiden ja kyynärpäiden takia pöydälle.
 
Ei puhuta niistä vanhojen puntinnostajien olkapäistä mitään. :censored::X3::cry:

höh

sitäpaitsi, olkapääni olivat pääasiassa kipeät alle 30vuotiaana, ei ne enää ole vaivannu vuosikausiin

niinno, ei ole kyllä tullut enää uitiuakaan
 
Back
Ylös Bottom