Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Maskijengiin liittyny?

nyt alue alkaa olemaan oikea.

51giNeVutrL._AC_UY1000_.jpg
 
Voi helvetti että osaan olla nolojen tilanteiden ihminen joskus.
Pyöräilyreissulla mettässä kusihätä kävi sietämättömäksi, joten eikun reviiriä merkkaamaan reippaasti.
Ensin kirosin siinä sivutuuleen lorotellessa kun meinas mennä pitkin housunpuntteja.
Sitten kuului rapinaa, suoraan edestä päin. Tajusin kusevani suoraan samaan suuntaan missä joku akka keräili ilmeisesti jäkälää muutaman metrin päässä.
Kiire iski, joten yritin pienessä paniikissa suoriutua nopeammin, ja siinä ponnistaessa pääsi kunnon kireä pieru.
Jäkälänkerääjä katsahti taaksepäin, ja minä olin siinä kikkeli kädessä naama punasena.
 
Voi helvetti että osaan olla nolojen tilanteiden ihminen joskus.
Pyöräilyreissulla mettässä kusihätä kävi sietämättömäksi, joten eikun reviiriä merkkaamaan reippaasti.
Ensin kirosin siinä sivutuuleen lorotellessa kun meinas mennä pitkin housunpuntteja.
Sitten kuului rapinaa, suoraan edestä päin. Tajusin kusevani suoraan samaan suuntaan missä joku akka keräili ilmeisesti jäkälää muutaman metrin päässä.
Kiire iski, joten yritin pienessä paniikissa suoriutua nopeammin, ja siinä ponnistaessa pääsi kunnon kireä pieru.
Jäkälänkerääjä katsahti taaksepäin, ja minä olin siinä kikkeli kädessä naama punasena.
Parempi tuokin kuin että olisit ollut siinä frisbee kädessä.
 
Jostain syystä tuli taas entinen elämä mieleen kun nauroin näitä teidän juttuja, nyt ei kukaan ole naama norsunvitulla takana sanomassa että mikä siellä nyt on olevinaan noin hauskaa.
Eli on ollut hyvä päätös :)
 
Back
Ylös Bottom