Toiseen päähän, ei surise, ei ole edes laite.Venäläisen perseensuristimen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toiseen päähän, ei surise, ei ole edes laite.Venäläisen perseensuristimen?
Toiseen päähän, ei surise, ei ole edes laite.
Riittää kun pitää töissä mutta nyt alue alkaa olemaan oikea.Maskijengiin liittyny?
Maskijengiin liittyny?
nyt alue alkaa olemaan oikea.
Lämmityspäivä tänään. Parantaakohan vokot polveaan tänään saunalla ja oluella?
Parempi tuokin kuin että olisit ollut siinä frisbee kädessä.Voi helvetti että osaan olla nolojen tilanteiden ihminen joskus.
Pyöräilyreissulla mettässä kusihätä kävi sietämättömäksi, joten eikun reviiriä merkkaamaan reippaasti.
Ensin kirosin siinä sivutuuleen lorotellessa kun meinas mennä pitkin housunpuntteja.
Sitten kuului rapinaa, suoraan edestä päin. Tajusin kusevani suoraan samaan suuntaan missä joku akka keräili ilmeisesti jäkälää muutaman metrin päässä.
Kiire iski, joten yritin pienessä paniikissa suoriutua nopeammin, ja siinä ponnistaessa pääsi kunnon kireä pieru.
Jäkälänkerääjä katsahti taaksepäin, ja minä olin siinä kikkeli kädessä naama punasena.
Tänä viikonloppuna voitaisiin ihastella miesten pakaroita.Tissit tiskiin!
Saa kaatisjengi taas avautua..
Se on kesä nyt. Aurinko voi paistaa nyt koko kesän kun on kesäauto alla.
Kunhan pressu pitää kun mulla ei ole täällä tallia.Se on kesä nyt. Aurinko voi paistaa nyt koko kesän kun on kesäauto alla.
Siihen se kyllä kosahti.Kunhan pressu pitää kun mulla ei ole täällä tallia.
Siihen se kyllä kosahti.
Minkä kokosta menee ? Ite ostin just uudet Kumhot 295/30/19 taakse. Kustannustehokkaat reilu 300€ yht. ja sairaan mukavat. Aika pehmeet, kulunee aika rivakasti.Poshuun uutta gummia tilaukseen. #ihanankallista