On se jos haluaa pysyä bulleana.
Minun kohtaloni.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On se jos haluaa pysyä bulleana.
Minun kohtaloni.
Kelien puolesta ei ole vielä ollut tarvetta, alle plus viidentoista lämpötiloissa kun ei viitsi lähteä: mihinkään.
21 asti ehtii korjaamaan tilanteen.Sehän ois tämmöisen vajaatyöntekijän viikonloppu sitten. Kotipizzatilaus jo tehty. Olutta: ei ole.
Hetken säätörituaalinsa jälkeen tekee jonkun tärkiän jäätelönhakureissun, n. 5-10min.
Jospa hällä ei ole ajo-oikeutta - tilapäisesti tai lainkaan.Tämä ei edes aja, käy vain parin tunnin välein polkaisemassa käyntiin. Kone ei ole ihan pienin eikä tietenkään mitään turhia äänenvaimentimia ole kuin mitä varmaankin laki vähimmillään vaatii. Jo koko viime kesän tuota joutui kuuntelemaan.
Nää, ei nyt oo oikein maistunut dokailu tai edes tissuttelu.21 asti ehtii korjaamaan tilanteen.
Työntekijät taas pilas multa hyvän kännin tänään, vitullinen kiire meinaa olla töissä ja sitten yksi keksii jäädä ihan ilmoittamatta pois (kuten näillä vellihousuilla on tapana) niin itse pakko vetää haalarit niskaan, perkele.Nää, ei nyt oo oikein maistunut dokailu tai edes tissuttelu.
Taliskeria on, jos joku päivä hurjastelis siivulla.
Kappas: kaupassa oli kolmella eurolla 10 suklaapatukkaa!
En nyt tiedä mitä sanotte mutta tuli jo yksi työhakemus muikkelilta.
(tuli vaan mieleen hoonaamisesta)
Vois vaikka ottaa naisen mutta sen pitäisi olla mallia DDRHaastattelusohva valmiiksi äkkiä.
En silti tajua. Jos elämän suola on pelkästään kaikkien laukkujen raottelu laukkuja vastaan, miksi niitä sitten kotiinsa ottaa, jos ei yhteinen elo ole se juttu? Eikö toi hoitus helpommin ammattilaisten kanssa ja sopuhintaan.KESÄHÄÄT TULOSSA! SOFIA BELÓRFIN JA STEFAN THERMANIN SUHDE ETENEE SALAMAVAUHTIA!
Mietin tässä, että mikähän noissa huorissa vetoaa miljonäärejä? Toi on kamalan näkönenkin vielä.
Mutta sitten keksin. Varmasti tulee joka rööriä, mihin kellon aikaan tahansa, miten päin tahansa. Like nevo befo. Voi vedellä anaaliin ja kanaaliin. ATM ja dirty sanchez.
Ja riittää kun vie välillä etelään ja ostaa seittemän tonnin laukun.
Täällä jo pari tankillista suhattu.pitäisiköhän sitä kans jo ensiviikolla kokeilla lähtiskö käyntiin
Kannattaako niitä sunkaan hommia selvin päin tehdä?Työntekijät taas pilas multa hyvän kännin tänään, vitullinen kiire meinaa olla töissä ja sitten yksi keksii jäädä ihan ilmoittamatta pois (kuten näillä vellihousuilla on tapana) niin itse pakko vetää haalarit niskaan, perkele.