Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Ej täällä ainakaan ole pissa ja pippeli-ihmisiä joiden kanssa pitäisi vääntää. Sitten on väärässä asemassa, jos joutuu asioista vääntään, eikä osaa perustella kantaansa. :ROFLMAO:

Yleensä ainakin omassa asuntokuutiossa kokoukset menee aina omalla painollaan ja hyvin. Omaan muistiin ei mahdu yhtäkään riitaa.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jostain taloyhtiön osakenipusta puoli miljoonaa. Ei v***u, ei ikinä. Sitte ois välttämätön pakko ruveta puheenjohtajaksi, ja joutuis vääntämään niien ku***äiden m****ujen kans kokouksissa. Ei ikinä. Ei ees, vaikka maksettais se puoli miljoonaa. Ei.
Kunhan laitoin, tuo on vaan todella hyvällä paikalla ja siihen taisi kuulua oma venepaikka jne.
Ei mulla oikeasti olisi tuohon edes rahaa eikä ehkä kyllä haluakaan.
 
Aina ei ole järkevää tehdä edes tarjousta. Tulee isompi vaiva, kun hyöty.
Mä laitan todella usein että tällä kertaa emme tarjoa ja perään joku tekosyy.
Usein juuri siksi kun hinta pomppaa ja tietää että toinen ei 95% varmuudella ota niin viitsi tehdä turhaa työtä vaan kuullakseen nillitystä kun on niin kallista.
 
Minulta ei tämä etäopiskelu oikein suju tässä töiden ohella. Kaikki retajaa, kun keksin koko ajan jotain muuta tekemistä, ettei vaan tartte avata konetta.
 
Felix tuonut kauppoihin ketsupin ilman sokeria! Hyvä!
Itse olin 40 asunnon kerrostalossa hallituksessa ja maalautin sen talon mm. ruotsinlipun väriseksi jne. pikku sattumaa. (ne pikkuvärit olikin ihan toisenlaista isossa pinnassa...)
Mutta kyllä siellä aika sopuisasti kaikki sujui.
 
No ei puolella miltsillä paljoa neliöitä saa.


Tuollaista ei varmaan osta muu kuin sellainen, jolle se puoli milliä on pikkuraha niin että tuosta voi tehdä kakkoskodin tms.

Muutama kilsa lisää työmatkaa ei kyllä vituta yhtään, kun pk-seudulta vähän syrjempään siirtyessä on saanut hyvänkokoisen tönön ja toista hehtaaria tonttia summalla, jolla Helsingistä tai lähiympäristöstä ei saa kuin ehkä uuden kaksion tai vanhan kolmion betonikuutiosta (paitsi slummialueilta).
 
@Max131 näissä on varmaan ylihintaa? Vai mikä vittu näis makso 65€?

joo, meni neljä kiekkoo jokee yhdellä kierroksella, kaks multa ja kaks siskonpojalta . Kiva kun tämä paikallinen rata menee puoliks joenvierustaa ja kerran yli.
Discraft on nykyään trendikäs merkki, kun Pauli heittää :D Kuulostaa kyllä vähän reilulta hinnalta, mutta on nuo ainakin asiakiekkoja. Mulla taitaa olla aika vastaava Buzzz. Enemmän tulee heitettyä SS:ää, mutta tuokin kyllä jatkuvassa käytössä varsinkin tuulisemmalla kelillä.

Täällä kun kävin eka kertaa Laajavuoressa heittämässä (hemmetisti jyrkkiä rinteitä), niin kolme kiekkoa jäi sille kierrokselle. Sen jälkeen ei samanlaista katastrofia ookkaan sattunut. Koputetaan puuta :D Eihän noista konkurssia tule, mutta v*tuttaa kyllä, jos häviää tuttuja kiekkoja.
 
No ei puolella miltsillä paljoa neliöitä saa.


No hyi nyt vittu. Painajainen.

Samalla hinnalla sais esimerkiksi 300m2 puolen hehtaarin tontilla omalla rannalla ja ratasaunat sun mut: https://www.etuovi.com/kohde/2225872?haku=M1489683668
Ja 100x paremmasta paikasta + vähemmän neekereitä.


Tuollaista ei varmaan osta muu kuin sellainen, jolle se puoli milliä on pikkuraha niin että tuosta voi tehdä kakkoskodin tms.

Varmaan joku kansanedustaja voi ostaa ja maksaa eduskunnan asumistuella.
 
Back
Ylös Bottom