Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jokohan sitä ensi kuussa uskaltaisi salille... Tämän kuun jätin vielä suosiolla väliin, vaikka sinne tietyin rajoituksin olisikin saanut jo mennä.
Alkaa loppua ideat tästä kotitreenistä, niin pitäisi ehkä päästä välillä salin puolelle rimpuilemaan.
 
Olen tullut vanhaksi osa x:
-aamu-unet aika huonot, klo 6 jälkeen herää väkisin - ainakin jos ei illalla päihteitä
-optimoin tiskikonetta ja siirtelen toisten jäljiltä astioita optimaalisempiin paikkoihin
-en aja aina autolla hirveää ylinopeutta, joskus jopa sitä sallittua
 
Kuntosalilla yritetään oikein urakalla pitää yllä käsitystä tyhmistä bodareista. Se että seinään on maalattu hieno iskulause jossa on tyylikäs kielioppivirhe (lontooksi) niin jumalaton bull's all out lakana ja ylpeät sponsorit. Ja Sience 2015. :rolleyes:

Kannattaisi ehkä käyttää oikolukua?
 
Tuohon risbiigolffiin pitäisi jotenkin yhdistää savikiekkoammunta ilman sitä savikiekkoa.

Koska sehän on jo
Todellakin. Voitaisiin olla Kuparikaton kanssa väylän varressa tuliasemassa, ja sitten kun kiekko liitää ohi niin lasautetaan se alas.

Ja päälle khihhih.
 
Olen tullut vanhaksi osa x:
-aamu-unet aika huonot, klo 6 jälkeen herää väkisin - ainakin jos ei illalla päihteitä
-optimoin tiskikonetta ja siirtelen toisten jäljiltä astioita optimaalisempiin paikkoihin
-en aja aina autolla hirveää ylinopeutta, joskus jopa sitä sallittua
Ihan sama, tosin nyt ei sattuneesta syystä tarvii enää nalkuttaa astianpesukoneen täyttämisestä. Joskus valitin tännekkin kun epäilin että toinen koittaa aina saada mahdollisimman pienellä astiamäärällä koneen aina täyteen.

Ajoin muuten poliiseja karkuun viime viikolla.
50 alueella taisi olla 70 vauhtia kun tuli partio vastaan yllättäen ja näin peilistä kun joutui heittämään aika kaukana takana uukkarit.
Satuin olemaan sellaisessa kohtaa että just siitä kääntyi vanhalle ok-talo alueella jossa teitä menee sinne tänne ja sieltä tein taktiset käännökset ja eivät yhyttäneet minua. Satun tuntemaan sen alueen kuin omat taskut niin tiesin mihin mennä, olen kyllä odottanut että tuleeko kirjettä tai soittoa perään mutta ei oo kuulunut.
 
Mun pitäs oikeasti opetella puikolla histaaminen.
Viime talvenakin joutui rakenneteräksiä hitsailee ulkona niin vitutti rakentaa jos jonkinlaista tuulisuojaa että sai migillä hoidettua homman, sellaista pelleilyä ei puikolla oisi ja bonuksena vielä kestävämpi lopputulos.
 
Viimeksi muokattu:
Puikolla hitsaus on imo helpoin hitsauslaji. Alkuunkin pääsee suht edullisesti, kun taas tig tai migin ostaa halvan masiinan ni ei saa ku armottoman vitutuksen.
 
Olen mäkin hitsannut puikolla mutta ei sitä jälkeä kehtaa kellee esitellä, siksi pitäisi harjoitella.
Migillä taas tulee ihan priimaa, tosin on kyllä hyvät vehkeetkin kun aikoinaan tuli hitsattua kutakuinkin... vitusti kun rakenteli noita raskaankaluston päällirakenteita ja vaihtolavoja jne.
 
Olen mäkin hitsannut puikolla mutta ei sitä jälkeä kehtaa kellee esitellä, siksi pitäisi harjoitella.
Migillä taas tulee ihan priimaa, tosin on kyllä hyvät vehkeetkin kun aikoinaan tuli hitsattua kutakuinkin... vitusti kun rakenteli noita raskaankaluston päällirakenteita ja vaihtolavoja jne.

Missä rakentelit ? Itsekin tuli sellasessa firmassa oltua vuoden verran töissä missä niitä tehtiin
 
En sinällään epäile, mutta aika paljon noita videoita katellut, niin eikö ne pisimmät avaukset yleensä ole vähän 500 jalan (150 metrin) paremmalla puolella? Ei oo itelle sattunut eteen, että piiskattais lähemmäs 600 jalkaa.. Riippuuhan tuo toki radastakin, että miten voi ja kannattaa kiskoa. Ja tuulesta, että miten pystyy yleensä heittämään.

muoks. no.. Lizotte tais heittää jollain videolla putterilla tuon 500 jalkaa, että kai se driverilla kiskoo vielä jonkun matkaa pidemmälle :D
Joo, totta 150m on yleisin noilla pro ukoilla. Lizotte kyllä omaa luokkaansa. En muista mikä kisa oli 2019, mutta heitti 180m par4 väylän korin yli outtiin. Ja niissä skins matcheissa kun ei kisaa, on heittäny ihan sikke heittoja.

Mutta kyllä muutkin, alla mcbethin 170m puitten yli mukille. Gibson heittää järjestelmällisesti pitkälle, alla 183m heitto. Tammi kans isokäsi.

Viimeisin järjestetty kisa WACO 2020 montgomery heitti väylä 15 aika flattina rinkiin. 170m väylä. Muistaakseni kahteen kertaan.

Pistin spoileriin, ettei häiritse palstan naisväkeä. Tissikuvien toivossa tietysti.
Macbeth 170m


Gibson 183m


Montgomery väylä 15, 170m
 
Puikolla hitsaus on imo helpoin hitsauslaji. Alkuunkin pääsee suht edullisesti, kun taas tig tai migin ostaa halvan masiinan ni ei saa ku armottoman vitutuksen.

Puikko on perus ala,pysty ja yläpienoissa helpoin. Mutta sitten alkaa menemään jo hieman hankalammiksi kun aletaan putkia hitsailemaan päittäin.

Halvat migit ja tigit on kyllä pain in the ass, heti kun laittaa kättä taskuun niin tulee synergiset migit, on aika helppo säätää!
 
Back
Ylös Bottom