Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Juu taisi se nimi tosiaan muuttua Nightlifeksi mutta samalla muuttui kyllä menokin, huonompaan suuntaan. Itsehän olin siinä -90 luvun alussa juuri 18 vuotta täyttänyt ja pääsin Raatokellariin ihan suhteilla. Mutsi oli ravintolapäällikkönä ja jouduin kesäksi ensin keittiöön keittiöapulaiseksi päivisin ja illalla blokkaamaan tuoppeja pöydistä pois. Hieno kokemus "maalais" pojalle ja vähän eri meininkiä kuin kotikylän tsembalot. Nykäsen Mattikin oli kohtuu kovassa vaudissa vielä tuolloin. Opin tuntemaan poket työn kautta niinn pääsin vapaa-ajalla hyvin sisään. Muistelen että olisi 20 olllut ikäraja sisään.

Itse asiassa tein vielä baari maailman paluun vuosituhannen vaihteessa ja olin opiskeluaikana pari kesää Hemmarissa duunissa, hienoja aikoja. Siinähän oli hyvä terassi keskittymä aren aukion suunnassa hemmari., amarillo ja oldbricks.
Pari kymmentä oli joo Raatikselle, mutta rupesivat loppuvaiheessa lipsumaan siitä, kun kävijämäärät tipahti ja paikka rupesi vetelemään viimeisiään. Oon minäkin siellä nuorena poikana istunut Nykäsen Matin ja Uusivirran Tarmon kanssa samassa pöydässä. Kova oli boogie herroilla.

Itekin kun useamman vuoden tein raflassa hommia, niin poket tuli joo tutuksi ja sisään pääsi välillä sellaisessakin kunnossa, ettei ois tarttenu päästä.. :LOL:

Ja terasseista, niin Harryshan tuossa jo mainittiin, mutta aikanaanhan siinä oli Grand Star Cafekin nykyistä Harrysia vastapäätä. Sen terassilla tuli istuttua useimmin mainituista. Ja teikäläisen aikaanhan siinä on ollut vielä Jazz Barkin näiden kahden välissä. Nykyään nimellä Poppari ja muutti siihen Amarillon alakertaan.

Tulipa nostalginen olo. Nuorena juominenkin oli vielä ihan toisella tavalla kivaa 😀
 
Nuorena se oli kyllä hieno ajankulu, ei voi muuta sanoa.

On sinällään onni, että tuli sillon juhlittua ja vikiteltyä naisia. Nykyään kun ei kiinnosta pätkän vertaa ja kun niitä naisihmisiä siinä pyöri, niin sai poimittua rusinan pullasta.

Nykyään enemmänkin huushollissa ollaan varmaan ylpeitä, jos vaivaudun ravinteliin alkoholin pariin.
 
In case of emergency pull handle

t6amFYQ4L.png
 
kuntit, jos jostain syystä nyt haluatte päästä HäkkäsenAntin taskupuhelimeen sisään, niin juuri äsken hänen pääsykoodin näppäily näkyi yleisradion kavalla: suorassa lähetyksessä

onneksi ei enää ministeri, oikeusministeri, olisi oikeusturva nyt vaarassa
 
Back
Ylös Bottom