- Ikä
- 35
Siinähän oli hyvä terassi keskittymä aren aukion suunnassa hemmari., amarillo ja oldbricks.
Ja vähän ylempänä vielä Harry's!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siinähän oli hyvä terassi keskittymä aren aukion suunnassa hemmari., amarillo ja oldbricks.
Pari kymmentä oli joo Raatikselle, mutta rupesivat loppuvaiheessa lipsumaan siitä, kun kävijämäärät tipahti ja paikka rupesi vetelemään viimeisiään. Oon minäkin siellä nuorena poikana istunut Nykäsen Matin ja Uusivirran Tarmon kanssa samassa pöydässä. Kova oli boogie herroilla.Juu taisi se nimi tosiaan muuttua Nightlifeksi mutta samalla muuttui kyllä menokin, huonompaan suuntaan. Itsehän olin siinä -90 luvun alussa juuri 18 vuotta täyttänyt ja pääsin Raatokellariin ihan suhteilla. Mutsi oli ravintolapäällikkönä ja jouduin kesäksi ensin keittiöön keittiöapulaiseksi päivisin ja illalla blokkaamaan tuoppeja pöydistä pois. Hieno kokemus "maalais" pojalle ja vähän eri meininkiä kuin kotikylän tsembalot. Nykäsen Mattikin oli kohtuu kovassa vaudissa vielä tuolloin. Opin tuntemaan poket työn kautta niinn pääsin vapaa-ajalla hyvin sisään. Muistelen että olisi 20 olllut ikäraja sisään.
Itse asiassa tein vielä baari maailman paluun vuosituhannen vaihteessa ja olin opiskeluaikana pari kesää Hemmarissa duunissa, hienoja aikoja. Siinähän oli hyvä terassi keskittymä aren aukion suunnassa hemmari., amarillo ja oldbricks.
Mitä ihmettä, sinäkö, leivot?! En olisi ikinä uskonut, jostakin syystä.tekisi jotain leivonNAISia #ajankuluksi
Nämä muuten olikin kokonaan unohtunut. Kloppina niitä tuli väsättyä vähän väliä.Tai ne*keripallot, jos jotakin eksoottista.
Harry's
on tullut käytyä!
.... jos autossa on tuuletetut penkit...
"ilmainen"Kyllä, monta kertaa ollut ilmainen ilta siellä!