Doctor feelgood
VIP
Oikeestaan nyt menossa triplasarja. Olut + maastaveto + grillimakkan paisto. Joku vielä väittää että suomalainen mies ei pysty moneen asiaan kerrallaan!
Kova setti. Kehitystä ei voi estää.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oikeestaan nyt menossa triplasarja. Olut + maastaveto + grillimakkan paisto. Joku vielä väittää että suomalainen mies ei pysty moneen asiaan kerrallaan!
Kova setti. Kehitystä ei voi estää.
Ai hitsi, vanha kunnon raatokellari.Ei riitä meikäläisen ikävuodet noihin meininkeihin. Raatikellarilla kyllä joskus parin kympin hujakoilla tai karvan alle, mutta aika pian meni kiinni. Tiffanya en edes muista.. olikohan se sama paikka kuin myöhempi Nighlife, eli siinä Väinönkadun Cumuluksen kupeessa..
Citybiljardikin klassinen paikka, mutta siellä pyöri lähinnä nää vanhemmat pelitoverit. Jyväs-snookerissa Tyynelän talossa ja myöhemmin teatterin vieressä tuli asuttua muutama vuosi. Jos Jyväskylään tulee asiaa ja baarit joskus vielä aukeaa, niin kannattaa tsekata Diamond Billiards & Bar. Sekin Torikeskuksessa, mutta entisen Dominon tiloissa.
Olisiko? Onko porukalla oikeesti joku kauhea polte?eilenhän KulMuni pekuleeras, että pienet ravintolat voisi auveta jo pikapuoliin, jos näin kävisi: voi jee mikä ryysis niissä olisi
Minä ja mun nimimuisti, mutta Raatikellari oli joo sillon aikoinaan, milffimatskua... Heh. Me nimitettiin sitä Raatokellariksi.Wanhoja Jkylän kokeneita?
Raatikellari, Tiffani ja teiniritsojen Freetime. Nuoruuden pelipaikat. Raatikellarilta milf matskua, omaa ikäluokkaa Freetimesta ja ainakin Tiffanista irtos jos ei muualta. Sunnuntai bileet oli legendaariset. Sikälikin hieno mesta että pääsääntöisesti kaikki haki parittelu seuraa ja "kaverien kaa vaan liikenteessä " porukka oli muualla. Tod.näk yläkaupungissa juomassa punkkua. Omalleys oli hyvä kanssa. Mukava seurustelu mesta. Paitsi kerran kun meinasin väkisin saada hunksien keikalta tulleen naisporukan jäseneltä.
Alkuilta aina Torikeskuksen bilis mestassa.
Oma pieru ei haise.Omat pieruthan on mitä parasta nuuhkittavaa. Kai jokainen niitä nuuhkii?
Vai nuuhkiiko?
Oma pieru ei haise.
Oma tuoksuu, toisten haisee.Pierussasi on vikaa.
Minä ja mun nimimuisti, mutta Raatikellari oli joo sillon aikoinaan, milffimatskua... Heh. Me nimitettiin sitä Raatokellariksi.
Old Brick's Inn ja mikä olikaan se irkkupubi Gummeruksenkadulla siinä kirkkopuiston kohalla, ne oli mun suosikit.
Saatto ollakki, mites se jatkui, oli kai kuiten pitempi nimi kokonaisuudessaan?Lucky's! Siellä oli hyvät afterworkit kerran, viimeiset pääsi nukkumaan aamuseitsemältä. Hyvä olutvalikoima ja opiskelija-alennus
Saatto ollakki, mites se jatkui, oli kai kuiten pitempi nimi kokonaisuudessaan?
Olisiko? Onko porukalla oikeesti joku kauhea polte?
@sanmig
Huutokaupat.com - Suomen kiinnostavin huutokauppa
Huutokaupat.com on Suomen kiinnostavin kauppapaikka. Sivustolla on jatkuvasti myynnissä monipuolinen valikoima ajoneuvoja, työkoneita, asuntoja, tontteja, työkaluja, kalusteita ja paljon muuta. Ilmoittajina toimivat tuhannet yritykset, ulosottovirastot, puolustusvoimat, kunnat ja muut julkisen...huutokaupat.com
Harjat ja kaikki.
9 nopeinta saa osallistua.Mä mietin jos loisi tapahtuman fasepuukkiin teemana pussikaljaa rantapuistossa.
Millainenkohan metakka siitä syntyisi? Pitäisi vaan olla joku alterego tili nimellä Jorma-Anneli kun muuten tulisi gestapo ovelle.
Oliko se niin että ei saanut olla yli 10 haisevan hengen kokouksia?9 nopeinta saa osallistua.
Ne ovat niin mulkkuja, että siksi kaksi pyörää säilössä parvekkeellaVittu ku vituttaa. Joku varasti miun ihan uuden polkupyörän!