Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei riitä meikäläisen ikävuodet noihin meininkeihin. Raatikellarilla kyllä joskus parin kympin hujakoilla tai karvan alle, mutta aika pian meni kiinni. Tiffanya en edes muista.. olikohan se sama paikka kuin myöhempi Nighlife, eli siinä Väinönkadun Cumuluksen kupeessa..

Citybiljardikin klassinen paikka, mutta siellä pyöri lähinnä nää vanhemmat pelitoverit. Jyväs-snookerissa Tyynelän talossa ja myöhemmin teatterin vieressä tuli asuttua muutama vuosi. Jos Jyväskylään tulee asiaa ja baarit joskus vielä aukeaa, niin kannattaa tsekata Diamond Billiards & Bar. Sekin Torikeskuksessa, mutta entisen Dominon tiloissa.
Ai hitsi, vanha kunnon raatokellari. :ROFLMAO:
 
Wanhoja Jkylän kokeneita?

Raatikellari, Tiffani ja teiniritsojen Freetime. Nuoruuden pelipaikat. Raatikellarilta milf matskua, omaa ikäluokkaa Freetimesta ja ainakin Tiffanista irtos jos ei muualta. Sunnuntai bileet oli legendaariset. Sikälikin hieno mesta että pääsääntöisesti kaikki haki parittelu seuraa ja "kaverien kaa vaan liikenteessä " porukka oli muualla. Tod.näk yläkaupungissa juomassa punkkua. Omalleys oli hyvä kanssa. Mukava seurustelu mesta. Paitsi kerran kun meinasin väkisin saada hunksien keikalta tulleen naisporukan jäseneltä.

Alkuilta aina Torikeskuksen bilis mestassa.
Minä ja mun nimimuisti, mutta Raatikellari oli joo sillon aikoinaan, milffimatskua... Heh. Me nimitettiin sitä Raatokellariksi.

Old Brick's Inn ja mikä olikaan se irkkupubi Gummeruksenkadulla siinä kirkkopuiston kohalla, ne oli mun suosikit.
 
Screenshot_20200429-173710_Chrome.jpg

#heh
 
Minä ja mun nimimuisti, mutta Raatikellari oli joo sillon aikoinaan, milffimatskua... Heh. Me nimitettiin sitä Raatokellariksi.

Old Brick's Inn ja mikä olikaan se irkkupubi Gummeruksenkadulla siinä kirkkopuiston kohalla, ne oli mun suosikit.

Lucky's! Siellä oli hyvät afterworkit kerran, viimeiset pääsi nukkumaan aamuseitsemältä. Hyvä olutvalikoima ja opiskelija-alennus :giggle:
 
Mä mietin jos loisi tapahtuman fasepuukkiin teemana pussikaljaa rantapuistossa.
Millainenkohan metakka siitä syntyisi? Pitäisi vaan olla joku alterego tili nimellä Jorma-Anneli kun muuten tulisi gestapo ovelle.
 
Vittu ku vituttaa. Joku varasti miun ihan uuden polkupyörän!
Ne ovat niin mulkkuja, että siksi kaksi pyörää säilössä parvekkeella

Ainoastaan lyhyen matkan kauppapyörä yhteissäilössä. Se myös lukitaan ainoastaan omalla pikalukollaan.

Parvekepyörät lukitaan reissussa, jos tarve: u-lukolla rungosta ja 10-13 mm vaijerilla renkulit.

Lähteehän nekin hetkessä akkurälläkällä, mutta sellaista ei ole kaikilla onneksi taskussa.

Josta tuli mieleen eräs huvittava tapaus, kun oli keikka lakerikenkäkansalle. Kipasin siinä autotallissa, täynnä romuja ja vanhoja työkaluja, mutta keikkakassin päällä kiilsi hitachin akkuräkkäkkä. Se huvitti, jostain syystä.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom