Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Hyvin mahdollista. Tuossa ihan sattumalta koitin äsken kysellä yhden palvelun IP:tä ja ihmettelin, kun nslookup ei palauttanut oikein mihinkään mitään. Siitä sit rupesin selaimellakin ihmettelemään, että mikä homma.

Ei nyt tarttis netin kyllä tiltata, kun täällä poterossa joutuu olemaan.. :D
Jep, itellä on hätävarana DNA:n 4g prepaid, niin sen saa reitittimeen, jos tulee katkos kesken työpäivän. Voihan toki hätätilassa luuristakin jakaa, mutta firman tarjoama Elisa on niin hidas tässä omilla hoodeilla.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Saatana, oli mitä ilmeisemmin asiallinen. En käyny sen jälkeen kun vaihtui omistajat. Lupaan ens viikolla hakea purilaiset himaan.
Siirryin jossain vaiheessa The Merry Monkin asiakkaaksi ja kävin useasti siellä. Odottelen innolla kun avaavat pröttiksellä.
Ite tulee silloin tällöin syötyä. Ovat kyllä erinomaisen hyviä. Niillä oli nyt myös ribsejä listalla, en ottanut tällä kertaa. Kaveri niitäkin kehu kyllä.
 
Jos viinat on tota ja musa sitä korealaista poikabändiä tai mikä sulla olikaan se yksi villitys, niin ehkä parempi juodakin itekseen 😆

No teki mieli minttukaakaota! Oon suuri minttukaakaon ystävä.
Mitä siihen korealaiseen musiikkiin tulee, niin mä en edes kehtaa sanoa kuinka pitkälle mun k-pop villitys on mennyt. 🤦🏻‍♀️😳
 
Porvoossa taas kiva päivä ja 35€ meni trumberille. 100 pusua 12€ tarjouksessa.

52391784-DCFC-4C41-B831-7D755DAE2CC3.jpeg
 
Nyt tuli vetästyä nii herkkä tulkinta Bohemian Rhapsodysta, että melkei harmi, ettei pääse karaokeen. Täytyy lähteä ulos purkamaan energiaa.
 
täälä rupeaa näillä minuuteilla olla nautintalämpö saavutettu

&on
 
Jep, itellä on hätävarana DNA:n 4g prepaid, niin sen saa reitittimeen, jos tulee katkos kesken työpäivän. Voihan toki hätätilassa luuristakin jakaa, mutta firman tarjoama Elisa on niin hidas tässä omilla hoodeilla.
Aivan. Mää oon kyllä vetänyt monta duunipäivää tolla luurista jaetulla Elisan 4G:llä.

Pitäs säätää joku ratkaisu tuolle kämpän kiinteälle netille, että sais tohon työpöydälle johdon. Tai sitten pitäs ostaa laitteet ton wifin jatkamiselle, ettei kuuluis työpisteelle niin saatanan huonosti.
 
Illallahan tulee telkkarista ihan asiallista toimintahömppää. Tuo Eastwoodin Tulilinjalla oli muistaakseni ihan hyvä ja Speedin voi katsoa, koska Sandra Bullock nuorena.
 
Back
Ylös Bottom