Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Gifs-for-Tumblr-1445.gif
No nyt kävi siilkerit.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
On tämä kallista.

Olen hitsaillut kanariisivihannessetin himassa, vetänyt sitä lounaalla ja päivällisellä. Hinta noin kuusi euroa.

Nyt ajattelin tilata saman setin kotiinkuljetuksella, hinta 31,90€. Ja tuskin edes on parempaa.
 
Itsellä kaveri tilaillut välillä safkaa himaan taksilla, kun ei nämä muut kuriirit tuo.

Sano, että tulee piffille kans vähän hintaa, kun taksikuski tuo ovelle saakka.
 
Olipa savotta saada lyhennysvapaata.

Menin hakemaan sitä ennen kuin lupailtiin moista ilmaiseksi. Sit tuli tarjoukset ja homman kääntäminen ilmaiseksi otti kyllä useamman puhelun ja kuukauden.

Ehdotkin muuttuili ja niistä ollut mitään puhetta puhelimessa. Taidetaan pissiä linssiin osaa ihmisistä, jos menee tuskissaan koronan vuoksi hakeen lyhennystä ja ei lue lainan ehtoja allekirjoittaessa.

Onneksi kun hoitaa näitä sähköisesti, niin tulee otettua laskin käteen ja katsottua tarkemmin. Kasvotusten se on aina sellainen pikaluku ja allekirjoitus.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
On tämä kallista.

Olen hitsaillut kanariisivihannessetin himassa, vetänyt sitä lounaalla ja päivällisellä. Hinta noin kuusi euroa.

Nyt ajattelin tilata saman setin kotiinkuljetuksella, hinta 31,90€. Ja tuskin edes on parempaa.

Espoossa? Hyvä. Ihan oikein siihen lokaation.

Itse tilasin yhdeksitoista ison ruokaisan salaatin, kaupanpäälle croissantit suklaatäytteellä. 10e/annos kotiovelle tuotuna. Tesla tuo.
Muina päivänä tilannu toisesta lounaspaikasta. On pihviä ja settiä. 10e/annos kotiovelle tuotuna. Ei tosin tuo tesla.
 
Back
Ylös Bottom