Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sekään ei sano mitään.
Olen huono katsomaan televiissiota. Lienee ollut putouksessa, mutta taisin katsoa joskus ehkä kakkoskauden, kun oli tämä Hartikainen. Ei ollut kai Kissiä, en tosin ole varma.
Sodankylästä tuli tiedustelutieto että pinnasta on jo sohjoa.Voi kaivaa lumikuopan ja pötköttää siellä.
No niin justiinsa. Ihan kaikkea ei kannata kertoa.Vois kaivaa pesää sängyssä.
Jäsen J taisi lupailla että käy huuhtasemassa tekojärvessä. Ehkä.Kullinhuuhdonta kyllä sujuu. Eiku.
Emäntäkö tän mulle postasi joku aika sitten. Nää on aika paljon saman näköisiä kuin tää toinen veijari täällä:
Odottelinkin milloin joku sairasmielinen yksilö ajattelee näin.No niin justiinsa. Ihan kaikkea ei kannata kertoa.
Heitä on siis vähintään kolme!Emäntäkö tän mulle postasi joku aika sitten. Nää on aika paljon saman näköisiä kuin tää toinen veijari täällä:
Varmaan tuli saatanan isona kuva..
muoks. ois ollu tommonen etukuvakin, mutta kun näkyy koko kämppä hävityksineen, niin jääköön se täältä.
Se on PorSche!!!!!Näyttääkö siltä ensimmäisen porchen hankinta onnistuu vasta ensi vuonna?
Voi olla myös porkhe.
Sanoinhan jo aiemmin tänään, että olen täyttä ymmärrystä vailla.Odottelinkin milloin joku sairasmielinen yksilö ajattelee näin.
Oman tilansa ymmärtäminen (ja mahdollisesti hyväksyminen) on ensimmäinen askel eteenpäin!Sanoinhan jo aiemmin tänään, että olen täyttä ymmärrystä vailla.
Oman tilansa ymmärtäminen (ja mahdollisesti hyväksyminen) on ensimmäinen askel eteenpäin!