Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No siinähän se on Ideaparkin vieressä toi Luxury Car Collection...

Ma tiedän.

Omaan makuuni ainoat makkaraperunat jotka syön Tampereella on tuolta grilliltä.

Henk. koht. suos. Kannattaa tarkistaa aukiolo, en osaa sanoa siitä näin korona-aikana. Muutenkin enemmänkin työmiesten lounasravinteli, koska ei ole esim iltaisin/öisin auki. Pärjää siis myymällä hyvää ravintoa ihan ihmisten aikaan.

2.JPG

Minä olen kaksi (tai kolme) kertaa saanut vietyä miehen Ikeaan. Tosin se on tarkoittanut sitä, että siellä ollaan max tunti ja se tunti on sisältänyt myös lihapullat ja muusin.

Tunti on aivan liikaa ja pysähtyä ei saa kuin ennalta määrättyihin kohteisiin. Ts. sinne mennään jonkin asian takia, ei katselemaan yleisesti. Vain tarpeeseen. Hyiyök.
 
Ostin eilen Salomonin matalavartiset patikointikengät joissa al-goretex kalvo välissä. Aamulla kävin junnun kanssa ulkoilee ja samalla kaupassa niin pitihän ne vetästä jalkaan heti että saisi muotoutumaan omiin jalkoihin ettei tositoimissa hiärrä.
 
Mietin tässä, että pitäisiköhän sitä ruokkia laiskuutta lisää ja tilata pellinpalanen joka vetää roskisvaunun pihalle kun oven avaa.

Itse jos yritän pusata niin luultavasti keittiön lamppu tippuu katosta.
 
Melko ärsyttävää kun asiakasorganisaatiossa on melkein samanniminen jantteri päättävässä asemassa, saan usein kutsuja outoihin kokouksiin.
 
Voihan vittu, pitäs käydä tyämaalla.
Kaikista eniten vituttaa että virheitä ehkäisemään palkatun tyypin virheitä pitää paikata eikä tämä ole edes vitsi :cautious:
 
Back
Ylös Bottom