Veikkaan, että sulla eri munat mielessä!No kukapa ei haaveilisi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Veikkaan, että sulla eri munat mielessä!No kukapa ei haaveilisi
Oletko nyt aivan varma että kestää käytössä?
No ei meillä ainakaan harkkareilta odoteta mitään massiivista cv:tä. Lähinnä juurikin toi omien projektien esittäminen on kiinnostava juttu. Niistä näkee aika nopeasti millä tasolla kandi menee, minkälaiset jutut kiinnostaa ja kuinka motivoitunut on. Niiden avulla voi halutessaan simuloida lähes oikeahkoja asiakasprojekteja. Ja jos omia projekteja ei ole esittää lainkaan, niin onhan sekin eräänlainen viesti. Toki henkilönäkin pitää sujahtaa joukkoon jotenkin sujuvasti, mutta se nyt on itsestäänselvyys
Varmaan vedit rosteriruuveilla kiinni?Aloin tossa aatteleen, että vähän sama kuin murtuman korjaamisessa. Tekee kerralla riittävän jämäkän niin asiaan ei tartte enää palata.
Varmaan vedit rosteriruuveilla kiinni?
Ulkona tuppaa ikävästi galvanoidut ruostumaan kun sen verran hapanta toi kyllästetty puu.
Myös musiikki 6/5.Ihan puhtaasti musiikin vuoksi postattu
Kukaan ei usko tuota.Ihan puhtaasti musiikin vuoksi postattu
TJJ on ilmeisesti vähän samanlainen seppä eräs mun tuttuni. Hän tekee pakoputken kiinnikkeetkin vähintään 10mm latasta.Oletko nyt aivan varma että kestää käytössä?
TJJ on ilmeisesti vähän samanlainen seppä eräs mun tuttuni. Hän tekee pakoputken kiinnikkeetkin vähintään 10mm latasta.
Joskus kuulin tarinan että joku oli tehnyt autoon pakoputken liikennemerkkiputkesta. Voivit.
Oonpa käynyt ihmisilmoillakin roksit+villasukat -yhdistemällä .Jumalauta
Kakella on roksit jalassa
E2: On mun facebookissakin mutta en osaa sieltäkään laittaa instaan.
Se antaa ainoastaan sen direct vaihtoehdon eli voi lähettää ihmisille mutta ei saa feediin.Jaa kohta? Ihan taskupuhelimella?