Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No ei meillä ainakaan harkkareilta odoteta mitään massiivista cv:tä. Lähinnä juurikin toi omien projektien esittäminen on kiinnostava juttu. Niistä näkee aika nopeasti millä tasolla kandi menee, minkälaiset jutut kiinnostaa ja kuinka motivoitunut on. Niiden avulla voi halutessaan simuloida lähes oikeahkoja asiakasprojekteja. Ja jos omia projekteja ei ole esittää lainkaan, niin onhan sekin eräänlainen viesti. Toki henkilönäkin pitää sujahtaa joukkoon jotenkin sujuvasti, mutta se nyt on itsestäänselvyys :giggle:

Ennenkuin tää nyt jämähtää jankkaamiseksi niin ei tässä kumpikaan oo väärässä. GitHubista löytyy kaikki mitä tähän mennessä on värkätty, sitä ne firmojen edustajat messuilla aina toitottaa. :) Sitä ei voi kieltää, että hakijoita suhteessa paikkoihin on enemmän, varsinkin kun täällä kaksi korkeakoulua kouluttaa hakijoita kilpailemaan niistä samoista paikoista. Ja sitten työnantajat valitsevat ne parhaimmat, ja niin niiden kuuluukin. Niin mäkin tekisin.

Onneksi mulla ei nyt ollut mikään pakkorako edes saada alan kesätyö- tai harjoittelupaikkaa. Sillä välin @Joxuz voi piipahtaa uudestaan etsimässä munkkeja sieltä samasta paikasta missä viimeksi kävit, tän kesän ajan mut löytää sieltä 😁

Aloin tossa aatteleen, että vähän sama kuin murtuman korjaamisessa. Tekee kerralla riittävän jämäkän niin asiaan ei tartte enää palata. :barefoot:
Varmaan vedit rosteriruuveilla kiinni?
Ulkona tuppaa ikävästi galvanoidut ruostumaan kun sen verran hapanta toi kyllästetty puu.

Päättömästi ja muotivetimissä kotisalille.

EC05F2F3-C59D-4B76-9E6B-49B779544938.jpeg

Kertokaas miten mä saan mun koneelta videon instaan?
E: Saan jos muutan koneen mobiililaitetilaan mutta en viitti kun menee sitten ihan sekaisin, ainakin mun pää.
E2: On mun facebookissakin mutta en osaa sieltäkään laittaa instaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom