Se antaa ainoastaan sen direct vaihtoehdon eli voi lähettää ihmisille mutta ei saa feediin.
Sitten varmaan joudut pää sekasin menemään mobiilitilaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se antaa ainoastaan sen direct vaihtoehdon eli voi lähettää ihmisille mutta ei saa feediin.
Jahas! Kyllä sieltä tuli useammat munkit haettua ohikulkiessa. Pitää jatkaa samaa perinnettä, jos on ajoa.etsimässä munkkeja
On tosi ärsyttävää kun instaan saa laitettua sisältöä vaan kännykällä. Mun kaupassa on about 10k tuotetta niin olisi helpompi mainostaa kun saisi tietokoneella niitä laitettua.Kertokaas miten mä saan mun koneelta videon instaan?
E: Saan jos muutan koneen mobiililaitetilaan mutta en viitti kun menee sitten ihan sekaisin, ainakin mun pää.
E2: On mun facebookissakin mutta en osaa sieltäkään laittaa instaan.
Mulla muutti mun sitrukset ikkunalle tänään.
Kertokaas miten mä saan mun koneelta videon instaan?
Netistä löydät ohjeet kuinka saat koneelta laitettua samalla tavalla kuin kännykällä ja ei mene kuin muutama sekka kun muutat vain tietsikan mobiililaitteeksi.On tosi ärsyttävää kun instaan saa laitettua sisältöä vaan kännykällä. Mun kaupassa on about 10k tuotetta niin olisi helpompi mainostaa kun saisi tietokoneella niitä laitettua.
Mulla muutti mun sitrukset ikkunalle tänään.
Jes, pitääpä etsiä.Netistä löydät ohjeet kuinka saat koneelta laitettua samalla tavalla kuin kännykällä ja ei mene kuin muutama sekka kun muutat vain tietsikan mobiililaitteeksi.
Noni, driven kautta laitettu jo.Tallenna Onedriveen tai Google Driveen niin voit jakaa sieltä luurilla.
Se saattaa olla niin mutkikas prosessi, että se pitää näyttää ns. kädestä pitäen.Jes, pitääpä etsiä.
Sen piti olla tosi vaikeaa.... nyt munasit.Noni, driven kautta laitettu jo.
Olipa helppo.
Eiqu mä meen poppikselle näyttämään tuon toisen kädestä pitäen, ei se olisi ollut kuin henkisenä tukena tossa mun jutussa nyt.Sen piti olla tosi vaikeaa.... nyt munasit.
Sain päähänpiston kuunnella äänikirjaa etiepäin.
NoEiSitte. Poistettu.
Johan sitä 2 ja puoli kappaletta tuli kuunneltua.
Kyllä. Ei löydy ei.Puhutko nyt tästä Siitoimen jälkeen toiseksi suurimman johtajan tuotannosta? Tämä on surun päivä jos näin on. Itsekin piti tuohon palata jossain vaiheessa.
Jahas! Kyllä sieltä tuli useammat munkit haettua ohikulkiessa. Pitää jatkaa samaa perinnettä, jos on ajoa.
Viimeksi piti tehdä täsmäisku puljuun, jossa nalle kökötti pihassa. Kaikki on nekin jo syöty.