Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
R.I.P. Linkola.

Perhana, en ikinä päässyt kuunteleen tai hakeen kirjaan nimmaria. Olin liian saamaton asian suhteen selvästi.

Kertokaas miten mä saan mun koneelta videon instaan?
E: Saan jos muutan koneen mobiililaitetilaan mutta en viitti kun menee sitten ihan sekaisin, ainakin mun pää.
E2: On mun facebookissakin mutta en osaa sieltäkään laittaa instaan.
On tosi ärsyttävää kun instaan saa laitettua sisältöä vaan kännykällä. Mun kaupassa on about 10k tuotetta niin olisi helpompi mainostaa kun saisi tietokoneella niitä laitettua.

Chilit muutti ikkunan_alle.

katso liitettä 217209
Mulla muutti mun sitrukset ikkunalle tänään.

On tosi ärsyttävää kun instaan saa laitettua sisältöä vaan kännykällä. Mun kaupassa on about 10k tuotetta niin olisi helpompi mainostaa kun saisi tietokoneella niitä laitettua.

Mulla muutti mun sitrukset ikkunalle tänään.
Netistä löydät ohjeet kuinka saat koneelta laitettua samalla tavalla kuin kännykällä ja ei mene kuin muutama sekka kun muutat vain tietsikan mobiililaitteeksi.

Sain päähänpiston kuunnella äänikirjaa etiepäin.
NoEiSitte. Poistettu.
Johan sitä 2 ja puoli kappaletta tuli kuunneltua.

Puhutko nyt tästä Siitoimen jälkeen toiseksi suurimman johtajan tuotannosta? Tämä on surun päivä jos näin on. Itsekin piti tuohon palata jossain vaiheessa.

Jahas! Kyllä sieltä tuli useammat munkit haettua ohikulkiessa. Pitää jatkaa samaa perinnettä, jos on ajoa.

Viimeksi piti tehdä täsmäisku puljuun, jossa nalle kökötti pihassa. Kaikki on nekin jo syöty.

Tää kylä on täynnä nähtävyyksiä 😌

Nähtävyyksistä puheenollen. Ristus. Ihan kaikkea ei pitäis mennä googlettamaan, varsinkaan kuvahaulla.
Tässä kuuntelin rytmiorkesteri cannibal corpsea, ja aloin miettimään että mitähän kappaleen evisceration plague nimi oikein meinaa :unsure:
No googleen reippaasti sana "evisceration", ja kuvahakuun.

:sick:

Puhutko nyt tästä Siitoimen jälkeen toiseksi suurimman johtajan tuotannosta? Tämä on surun päivä jos näin on. Itsekin piti tuohon palata jossain vaiheessa.

Onneksi perinteinen painettu versio ei petä.

IMG_20200405_213557_resize_50.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom