Eivvv... pitäs alkaa uutta rilliä kasaan, asennusoluita 0 kpl...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuinka hyvin nykyään onnistuu sormien uudelleen istuttaminen paikoilleen?Toivottavasti puuseppää leikkiessä verta tulee vähemmän kuin luuseppää leikkiessä.
katso liitettä 217152
Kuinka hyvin nykyään onnistuu sormien uudelleen istuttaminen paikoilleen?
Näyttää koneelta jollaisten myynti pitäisi kieltää, ihan vaikka menisi vain kotinikkarille.
Kuinka hyvin nykyään onnistuu sormien uudelleen istuttaminen paikoilleen?
Mä taas otin belfieitä alastomasta pepusta, mun mies sai kiinni itse teosta ja se rangaistukseksi otti mut takaapäin. Mutta tämä tapahtui vain unessa. Harmi.Että semmoinen yö.
Panin unissa puolituttua vanhempaa naisihmistä perseeseen, varmaan se eilinen rusinaolut vaikutti aiheeseen.
Voi toimia myös oikeesti..Mä taas otin belfieitä alastomasta pepusta, mun mies sai kiinni itse teosta ja se rangaistukseksi otti mut takaapäin. Mutta tämä tapahtui vain unessa. Harmi.
On toki. Teekin vähän toimii ja herrasmiehenä jätin kertomatta, että jo teen jälkeen käyn toki vääntämässä ULTRAMASSIIVISEN aamutortun.Aika pro-settiä imasta kahvi vasta lenkin jälkeen. Suoli tekee mitä suoli haluaa.
larke mutta löysä..?
Hmmm...
No mutta hei, kaks kerralla.Olisin olettanut, että neiti on kovaksi keitetyn suosija
Olisin olettanut, että neiti on kovaksi keitetyn suosija
Alitajunta viestittää, että tänään on sammumiskännin paikka.Mä näin unta, että olin juomassa. En muista kenen kanssa, mikä sopii unessa nautitun alkoholin määrään.
Näissä herää mieleen aina kysymys: Miksi?kuntit
kuka ehtii ekana
Huutokaupat.com - Suomen kiinnostavin huutokauppa
Huutokaupat.com on Suomen kiinnostavin kauppapaikka. Sivustolla on jatkuvasti myynnissä monipuolinen valikoima ajoneuvoja, työkoneita, asuntoja, tontteja, työkaluja, kalusteita ja paljon muuta. Ilmoittajina toimivat tuhannet yritykset, ulosottovirastot, puolustusvoimat, kunnat ja muut julkisen...huutokaupat.com