Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En ole vielä syönyt.
Eilen aamulla olin sen verran pökkyrässä, että levitin vahingossa puurohiutaleet pitkin keittiötä ja meinasin unohtaa veden puurosta. Tuosta syystä oon punninnut iltaisin hiutaleet valmiiksi, vesi myös valmiiksi odottamaan. Kyllä ärsytti. Viikonloppuna ei oikein puuro + raejuusto + mehukeitto houkuta. Ehkä puuro + raejuusto + hillo tänään. Kunhan jaksan nousta sohvalta.

Tää on ku viiskymppisten tätien FB-seinä ku noin touhukkaita olette ja raportointityyli sama 😁

Mä keitän kanssa kahvit ja munaa leivän päälle, just sillä tavalla millä tykkään😇

Minä olenkin sisimmässäni viisikymppinen.

Villapaita etenee. Toinen hiha valmis.
Kätevää neuloa ylhäältä alaspäin pyörönä. Pystyy sovittamaan neuloessa onko yhtään sinne päinkään.

Koirat herätti 7.30, päästin ne pissalle ulos. Sitten otin päikkärit ja heräsin justiin.
Nyt voisi puristaa aeropressillä kunnon artesaanikahvin ja tehdä munakkaan.

Just nyt aamupalalla. Kaurapuuro ja raejuusto, kuten viimeiset ~15 vuotta. Puuron jälkeen kuppi teetä ja lenkille. Sitten lenkin jälkeen vasta aamukahvi.

Aion mennä tänään koirien kanssa metsään, treenata ja mennä sinne saunaan.
Mietin treenata askelkyykkyjä, pystysoutua ja ainakin lankuttaa.

Meillä oli kaverin mökillä 127, kun oltiin jotain 14-15. Muuallakin ajettiin kun pellolla, onneksi ei käynyt kuinkaan. Yllättävän kestävä peli oli.

Itselläni oli vuonna 2004 tuollainen 127. Huuto.netistä ostin 120 eurolla (nykyään ei taida riittää x10) leimallisen yksilön ja isäukko sai kuskata sen sukulaisen tiluksille, koska siellä oli lääniä ajella. Ei ehtinyt olla kuin 2-3kk niin ajoin sen kattokerhoon (saavutti kolmosvaihteella metsäautotielle kohtalokkaat nopeudet). Pituutta oli onneks onneks reilu 15cm vähempi mitä nyt on, kun katto tuli hipomaan päälakea. Se sitten seisoi jonkun kymmenisen vuotta siellä, ei tarvinnut paaliin itse laittaa kun autoja harrasteleva lapsuuden kaverini halus sen raadon sieltä. Akun laitto kiinni niin käyntiinkin vielä lähti. Ihmettelin kyllä, kun bensakin oli niin vanhaa. Se paukutteli sen suurinpiirtein suoraks ja vaihto hammastangon raidetankoineen. Oli saanut leiman siihen, koska vanha katsastusmies oli ihastunut heti siihen autoon, niin huomio ei ollut kiinnittynyt auton kuntoon. Oli jäänyt huomaamatta mm. mutkalla olevat etutolpat. Sen tiesin tuon Fiatin ansiosta,, että rallikuskia ei ainakaan minusta tule. 45 kiivasta italialaista oria jo kiidättivät liki katastrofiin. Btw, tuommonen auto olis oiva voimailuväline, jos siihen rakentelis nostokahvat.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
#ajankuluksi &lumitilanteen

9261C737-86A6-49F8-BFC8-D03508ADEC88.jpeg

Just nyt aamupalalla. Kaurapuuro ja raejuusto, kuten viimeiset ~15 vuotta. Puuron jälkeen kuppi teetä ja lenkille. Sitten lenkin jälkeen vasta aamukahvi.

Mullakin oli vastaava rutiini vielä vuosi sitten, aamupalan kanssa teetä ja kahvi kesto-takeaway mukiin messiin ja hörpitään sitten ekan luennon aikana. :giggle:

Suositut

Back
Ylös Bottom