Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se on juuri näin. Hyvään laadunvarmistukseen kuuluu myös koekäytön videointi.Pitäähän ne testata että toimii ennenkuin lähettää asiakkaalle.
Vaatteideni alla olen aivan alasti...Lauleskelin jo. Nyt peiton alla nakuna.
Flady on varmaan lentosotamiehen kanssa tarkkuuttamassa putkea.@Finnlady mitä pidät Satisfier Prosta? Onkon Poppiksen nettikaupasta ostettu? Vähän käytettynä?
No ei sentään. Milwaukeelta vaikka tommonen setti 399€Mitähän semmonen perus akkupora maksaa? Siis millä tehdään oikeita nikkarointihommia... Veikkaan 5-10t€.
...kuten kaikki alkoholipitoinenEi erityisen hyvä, mutta ei erityisen huonokaan.
Tasainen suoritus. Paranee hieman loppua kohti.
Ei oo, kun se lähti lotationepurkin kanssa Poriin ettiin missä Xtreme asuu..Flady on varmaan lentosotamiehen kanssa tarkkuuttamassa putkea.
Pyydettiinkö täällä hyvää assistenttia paikalle?Se on juuri näin. Hyvään laadunvarmistukseen kuuluu myös koekäytön videointi.
No ei sentään. Milwaukeelta vaikka tommonen setti 399€
Akkuporakone M18 FDD2-502X FUEL™ Milwaukee
Tuote on poistunut myynnistä. Saatavilla on uusi versio, jonka löydät klikkaamalla tästä.webshop.industriacenter.fi
Tolla saa momenttien mukaan jo vanteetkin ainakin kiinni. Itellä on vanhempi malli ja rengashommissa tosin aina paineilmavehkeet.
Tuohan on tunnetuimpia rapulantappajia. Semmosta rapulaa ei ole, mikä ei lähde parilla tuollaisella, kun vetäisee pienen jallusiivun vielä sekaan.
Ei erityisen hyvä, mutta ei erityisen huonokaan.
Tasainen suoritus. Paranee hieman loppua kohti.
Tsrkoitin niitä mitän käytetään Luunikkarointihommissa.
Kai Milwaukee noihinkin käy?
Onhan
Mitenkähän kestää autoklaavin?
Mulla on neljä akkua, oon pärjäilly. En hämmästyisi vaikka tuollainen pylväsporakone olisikin .Miten sillä samalla akulla ajelee pyörösahalla siivun, poraa pari reikää, ja hioo reunat, ku se on tyhjänä laturissa?
En oo vielä käsittäny tätä kaiken kaman akulle laittamista, ku ollaan 20 m säteellä pistorasioista. Koskaan ei oo vielä johto ollu ongelmana.
Saa nähä koska joku esittelee neljällä akulla toimivan pylväsporakoneen...