Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Samahan se on juopoilla ja rauhottavilla kyllästetyillä, pahoissa viekkareissa voi henki mennä. Sensijaan piri ja kokkeli nistit ei kupsahda.no joo tosi hyvä pointti kyllä. eiköhän ihmiset sitä tekis itse jos myynti lopetettais. onkohan huumekaupoissa jo alkanut vaikutusta näkymään hinnoissa jne. luulis että alkaa vaikuttamaan vähintään jonkun verran. mielenkiintosta nähdä miten tulee vaikuttamaan asioihin sekin, jos niiden saatavuudet alka vaikeutumaan oikein todenteolla. niitä ei ihan joka poeka kotona valmistelekkaan, ja esim subu viekkarit on kuulemma äärimmäisen pahat, varsinkin jos seinään joutuu lopettamaan. siinä voi kuulemma herkästi mennä henkikin. mahtavatkohan alkaa rajottamaan huumeiden käyttöään, vai alkaako alamaailmassa ja nistipiireissä "pelinhenki" vaan kovenemaan.
Hitto muistelin että siikräm osti sen sulta, mutta olikin toisinpäin.Itsellä on vastaavaa väritystä oleva pitkällä varrella oleva zombikirves/vasara eteisessä.
Siikramilta ostin, kun myi varustustaan.
En ehkä sitä ota mukaan, mutta hyvä turva, jos hyökkäys alkaa. Nuo näyttät ehkä kesän reissulle hyödyllisemmiltä!
Sillä pärjää varmasti taatelikakun kanssa. Iskuporakonetta kun ei voi ottaa mukaan.Joo, ainakin yks machete lähtee mukaan.
Sylverön taatelikakkuun ei käsittääkseni muu pysty.
Tuohan on tunnetuimpia rapulantappajia. Semmosta rapulaa ei ole, mikä ei lähde parilla tuollaisella, kun vetäisee pienen jallusiivun vielä sekaan.
...melkein...
Tässä on yksi parhaista vahvemmista: https://untappd.com/b/gwynt-y-ddraig-black-dragon/46338Alkoholipitoisuus ei maistunut liian vahvasti, siinä mielessä hyvinkin tasapainoinen ja laadukas siideri.
Olin vähän yllättynyt noin korkeasta prosenttilukemasta.
Hyppynaru kaivettu esiin, tässä hetken hypittyäni tuli mieleen että voisi aloittaa thainyrkkeilyn harrastamisen.
Voisi olla ihan mielenkiintoista ja kasvattaa kuntoa.
Voi palliparkoja: brittikoira esitteli ylpeänä piinallista taitoaan
Ludon taito saattaa saada muut urokset hämmentymään.www.iltalehti.fi
Taitaa olla seuratoiminta seis nyt, mutta Poppis varmaankin voisi antaa yksityistunteja. Suojavarusteet parempi olla viimeisen päälle hyvät.
Tästä on vitusti ja vähän päälle aikaa kun itse oli niin kyllä huonokuntoiset oksensi kun yritti pysyä muiden mukana vaikka ei olisi edes pakko.Luulen, että @Poppis pistäisi nopeasti meikäläisen nippuun.
Joo katsoin juuri, että alunperin huhtikuussa olisi pitänyt olla alkeiskurssi mutta sattuneesta syystä siirtyvät hamaan tulevaisuuteen.
Kuinkakohan rankkoja treenit ovat tälläiselle sohvaperunalle?
Kaikki sormet tai ylipäätään raajat tallella?