Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei näkyny vielä maseja,paseja,sisuja,lavettia,
maijoja kuten ei volkkareitakaan matkaa taittaessa uudellemaalle!
kuulin juttua pari päivää sitten, että oisivat tukinneet vaan noin 40 tietä yli 80:stä uudellemaalle vievistä teistä. oiskohan totta sitten

Katselin omar-laatikkoa alkuviikosta. Voisi tässä jossain kohtaa nappasta kainaloon. Menisi hetkeksi himot.

Oli pakko käydä katsomassa paljonko kalorit, niin ilmeisesti tuo settisi olisi 12x362kcal. Hyvä. Joskus puhuttiin "tyhjistä kaloreista", mutta ilman kaloreitahan se ruoka on tyhjää!
Mutta pakko kysyä että miksi, oi miksi? Kun en voinut välttyä näkemästä valmistusaineluettteloa, niin tuossa on niin paljon palmuöljyä, että se on mainittu valmistusaineissa kolmeen eri kertaan. :-(

Oli pakko käydä katsomassa paljonko kalorit, niin ilmeisesti tuo settisi olisi 12x362kcal. Hyvä. Joskus puhuttiin "tyhjistä kaloreista", mutta ilman kaloreitahan se ruoka on tyhjää!
Mutta pakko kysyä että miksi, oi miksi? Kun en voinut välttyä näkemästä valmistusaineluettteloa, niin tuossa on niin paljon palmuöljyä, että se on mainittu valmistusaineissa kolmeen eri kertaan. :-(
Pulla, päällinen ja sisälmys?

@Kajsna onko hanskoja vielä työmaalla?
IMG-20200327-WA0000.jpg

Voi hitto. Meni silmälaseista taas toinen sanka poikki ja nyt joutuu käyttämään näitä kekkoslaseja hetken aikaa. No onneks saa olla vaan kotona.

Voi hitto. Meni silmälaseista taas toinen sanka poikki ja nyt joutuu käyttämään näitä kekkoslaseja hetken aikaa. No onneks saa olla vaan kotona.
Mulla on lähtenyt tyylikkäästi väri sangoista tuolta korvien kohdalta, kun nää on ollu päässä aika paljon hikoillessakin. Pitäs varmaan käydä itekin tilaamassa uudet, mutta ei oo saanu aikaiseksi.

Mulla on lähtenyt tyylikkäästi väri sangoista tuolta korvien kohdalta, kun nää on ollu päässä aika paljon hikoillessakin. Pitäs varmaan käydä itekin tilaamassa uudet, mutta ei oo saanu aikaiseksi.

No mulla on lasit aina päässä hereillä olles niin en nyt ihmettele, kun ne alkaa parin vuoden jälkeen hajoilemaan. Silmälääkärissäki pitäis käydä, mutta en oo kans saanu aikaseksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom