Jos mulla olis silmälasit niin käyttäisin kekkoslaseja onelyVoi hitto. Meni silmälaseista taas toinen sanka poikki ja nyt joutuu käyttämään näitä kekkoslaseja hetken aikaa. No onneks saa olla vaan kotona.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos mulla olis silmälasit niin käyttäisin kekkoslaseja onelyVoi hitto. Meni silmälaseista taas toinen sanka poikki ja nyt joutuu käyttämään näitä kekkoslaseja hetken aikaa. No onneks saa olla vaan kotona.
Kohtahan on aika taas valmistaa pääsiäishanukasta.Ihana auringonpaiste! Minä kirmaan ulkoilemaan. Sitten voisi katsella vähän Velipuolikuuta. Nuoriso ei ymmärrä, tirsk.
Just tuumasin että löytyykö kekkosia vielä kun mun pitäs hommata lukulasit.Jos mulla olis silmälasit niin käyttäisin kekkoslaseja onely
Konsultoitko kaikkea IT:hen liittyvää vai jotain spessumpaa?
toimiala on
Maitoa nyt ainakin. Sitä ainakin kuulemma vietiin viimeksi poikkeusoloissa kaupunkiin takin liepeen alla.Velipoika asuu piiritetyssä Helsingissä. Pitäisikö sinne laittaa jo avustuspaketti menemään täältä Vapaasta Suomesta?
"Sota-aikana martat muonittivat evakoita ja lähettivät paketteja reserviläisille ja tuntemattomalle sotilaalle sekä pitivät rintaman läheisyydessä sotilaskoteja ja pesuloita. Neuvojat pitivät kursseja korvikeaineiden käytöstä ja opastivat tehokkaaseen puutarhamaan käyttöön"Velipoika asuu piiritetyssä Helsingissä. Pitäisikö sinne laittaa jo avustuspaketti menemään täältä Vapaasta Suomesta?
Tää nyt katkas kamelinselän kun just mietin että pitäskö kaupasta ostaa jätskiä.Tilasin juuri 3-packin Penttiä ja Jerryä. Mikäs tässä muhiessa.
Muutama tuttu surkuttelee että kamalaa on tämä kevät. nyyh.
Mitä vittua ihmiset tekee?
En oo huomannu mitään muuta eroa kuin sen että kotoota käsin töitä. Muuten lasten kanssa leikkimistä, koiran ulkoiluttamista ja friba. Samalla kaavalla viime vuodet.
Mä olen muuten kerran nähnyt ja vetänyt käteenkin, painohanskan.Panohanskat oli kuitenkin mukana?