Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
toimiala on
boobs-338.gif

Velipoika asuu piiritetyssä Helsingissä. Pitäisikö sinne laittaa jo avustuspaketti menemään täältä Vapaasta Suomesta?
"Sota-aikana martat muonittivat evakoita ja lähettivät paketteja reserviläisille ja tuntemattomalle sotilaalle sekä pitivät rintaman läheisyydessä sotilaskoteja ja pesuloita. Neuvojat pitivät kursseja korvikeaineiden käytöstä ja opastivat tehokkaaseen puutarhamaan käyttöön"

Luulen että voit alkaa käynnistelemään toimintaa.

Muutama tuttu surkuttelee että kamalaa on tämä kevät. nyyh.

Mitä vittua ihmiset tekee?

En oo huomannu mitään muuta eroa kuin sen että kotoota käsin töitä. Muuten lasten kanssa leikkimistä, koiran ulkoiluttamista ja friba. Samalla kaavalla viime vuodet.

Jos en ole töissä niin olen mahdollisesti kotona neljän seinän sisällä selaan pakkista #nolife #nörtti. En tosin tiedä vielä tulevasta selviää aikanaan.

Pitäisi kaivaa hyppynaru esiin ja aloittaa joka aamu 20 min hyppelyllä ja aloittaa vaikka kehonpainoharjoittelu.

Ei ole muuta eroa kuin hieman hiljaisempaa ja jotkut ei uskalla lähteä treffailee. (kuka taas yllättyi)
Toisaalta tää viikon loma tulee kyllä kuin tilauksesta.

Kahtena päivänä ollut reippailemassa ja eilen käytiin sellaisessa paikassa missä kalliota ja korkeueroa jonkin verran niin hamritti etten ottanut panoliiviä päälle. (korjasin jo itse tuon liivin etuliitteen ettei hiittiksen tarvitse)

Panohanskat oli kuitenkin mukana?
Mä olen muuten kerran nähnyt ja vetänyt käteenkin, painohanskan.
Se löytyi roskiksesta ja oli ihan tavallisen nahkahanskan näköinen mutta painoi varmaan puolisen kiloa.
E: joku voi taas ihmetellä miksi kaivanut roskislöytöjä mutta se on eri tarina se.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom