Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
juuri tuumailin, että tarviikohan nousevana Suvena ottaa mopedia liikenteeseen lainkaan
ommeinaa huippuvaarallista touhua, ko hospitaalit on täynnä koronasairaita niin mistäs sitä apua saa jos menee klosaamaan
Ja minua tuli muuten tänään kevään toinen jo vastaan. Parempi vaan pysyä pystyssä, niin ei tartte moisia miettiä. Kyllä sen ensi viikolla voisi jo kaivaa naftaliinista ja käydä lenkillä.

Läjä puttereita läks tilaukseen. Jos ei tuu koronaa, niin tulee varmaan takatalvi, ettei pääse heittään..

Mitä puttereita?
Mcbethin ja brodie smithin siivittämänä oon tilaamassa luna ja buzz. Varmaan mukaan undertaker.
Kotirata heitetään joenvierustaa ja joen ylikin. Ja kaikki tai ei mitään. On reppu tyhjentynyt tänä vuonna 🤔

7cfaf4a7 – kopio.jpg

siitä korona öyhöttäjille runkkausmatskua :D

alkuperäsessä copypastessa laudalla, josta toi teksti on, on tällanenkin kohta vielä ennen tuota "kaksi vuotta. kaksi vuotta." loppua..

"Kiina on luvannut usealle koronamaalle avustuspaketin. Avustuspaketteja rahtaavien kiinalaiskoneiden mukana tulee myös jotain aivan muuta, kuin luullaan. Vakoilun uusi aikakausi on jo totta teknologiamaissa. Kohta se on totta myös täällä sinun pienessä suomessasi."

toi meni jo vähä yli hilseen :D

Miten se takatalvi jo tulis, ku lunta on vielä metri varsinaisestaki jäljellä?
Täällä alkaa olemaan kyllä aikas paljas maa.

Ja vaikka muuten hauskaa puuhaa onkin, niin semmoisessa kylmässä viimassa ei oikein tee mieli mennä viskoon. Runsaammassa lumessa sama juttu. Hukkuu kiekot tai ovat vähintään märkiä ja jäätyy näpit.

Mitä puttereita?
Mcbethin ja brodie smithin siivittämänä oon tilaamassa luna ja buzz. Varmaan mukaan undertaker.
Kotirata heitetään joenvierustaa ja joen ylikin. Ja kaikki tai ei mitään. On reppu tyhjentynyt tänä vuonna 🤔
Discraftia kanssa, D-Pro Challenger. Tuo on ilmeisesti jotain muovin ja kumin sekoitusta. Ostin säkällä yhden Prismasta, tykästyin ja tilasin nyt kolme lisää reenaamista varten.

Luna ois kiinnostanut itteäkin, mutta kun ei oo koskaan pitänyt kädessään ainuttakaan, niin ei viittiny sokkona ostaa. Turhia kiekkoja alkaa muutenkin olemaan iso kasa.

Ja joo, kummasti ton veden vaan löytää, jos sellaista jollain radalla on.. onneksi noita vesiväyliä ei oo käytännössä ainuttakaan vakiradoilla. Keuruulla olis, mutta hyvin harvakseltaan tulee käytyä heittämässä. Valitettavasti kylläkin. Hyvä rata ois muuten.

muoks. mulla on nyt ollu vakikäytössä McBeth ESP Buzz. Hyvä kiekko. Aikas vakaa, mutta varsinkin foressa tuntuu toimivan mainiosti. Ja pidemmissä repäisyissä en enää jää ihan hirveästi noille vakiväylädraivereilleni.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom