Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt sitten odotetaan kesää.
Asiakkaan kanssa hieman eri näkemys siitä, mikä on uuden oireen aikamääritelmä. Minusta ei tunnu kovinkaan akuutilta vaivalta, jos on alkanut ennen minun syntymää.
Ei tainnut aivan onnistua, mutta kerettiin parantaa maailmaa puolen tunnin puhelun aikana!Kai paransit vaivan?
Ei tainnut aivan onnistua, mutta kerettiin parantaa maailmaa puolen tunnin puhelun aikana!
Menikö edes hermot? Siis sinulta. Asiakas olisi varmaan mielellään jatkanut vielä lisää.
Ei tainnut aivan onnistua, mutta kerettiin parantaa maailmaa puolen tunnin puhelun aikana!
Ei menny hermot. Oli niin mahtavat jutut, että ihan mielellään kuunteliMenikö edes hermot? Siis sinulta. Asiakas olisi varmaan mielellään jatkanut vielä lisää.
Kyllä sen huomaa, kun jollakin tarve puhua. Kiinnostuin myös siinä vaiheessa, kun asiakas pohti mahdollisen eurojackpot päävoittonsa osalta lahjoittaa 2 miljoonaa euroa selkäortopedeille, kun olivat hoitaneet hommat hyvin. Toivottavasti kuuntelin itse sujuvasti!Tärkeintä on että juttu luistaa. Jossaki tekstaripalstalla sain kiitokset, vaikka en edes koskenut asiakkaaseen. Puukolla. Kuuntelin lähinnä.
Onko jollakin hyväksi todettua ohjetta hampurilaissäNpylöihin?
Onko itse pyydettyä?Karanteeni jatkuu.
katso liitettä 216953