Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Minä tein tänään etätyössä etätaukojumppaa. Otin supersarjana leukoja ja penkkiä kahvitauolla ja siitä naama punasena Teamsiin. Tavallaan aika siistiä.

Mutta. Ostin myös uudet kesäkumit yhteen autoista tänään. Nyt sitten odotetaan kesää.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt sitten odotetaan kesää.

juuri tuumailin, että tarviikohan nousevana Suvena ottaa mopedia liikenteeseen lainkaan
ommeinaa huippuvaarallista touhua, ko hospitaalit on täynnä koronasairaita niin mistäs sitä apua saa jos menee klosaamaan

Menikö edes hermot? Siis sinulta. Asiakas olisi varmaan mielellään jatkanut vielä lisää.
Ei menny hermot. Oli niin mahtavat jutut, että ihan mielellään kuunteli :ROFLMAO:
Tärkeintä on että juttu luistaa. Jossaki tekstaripalstalla sain kiitokset, vaikka en edes koskenut asiakkaaseen. Puukolla. Kuuntelin lähinnä.
Kyllä sen huomaa, kun jollakin tarve puhua. Kiinnostuin myös siinä vaiheessa, kun asiakas pohti mahdollisen eurojackpot päävoittonsa osalta lahjoittaa 2 miljoonaa euroa selkäortopedeille, kun olivat hoitaneet hommat hyvin. Toivottavasti kuuntelin itse sujuvasti!

Minä psyykkaan itseäni tulevaa viikkoa varten, jolloin kohtaan taas liian puheliaat asiakkaat :confused: Veikkaan, että vakioaihe "pitkät käytävät ja mahdollisuus eksyä niillä, askelmittari ja eipä tarvitse illalla lähteä lenkille" on vaihtunut pandemiaan. Kuulen varmasti, kuinka esim kaurapuuron syömisellä ei ole ennenkään pöpöt tarttuneet niin ei tartu nykyinenkään.

Haluan uskoa olevani niin jalo ihminen, etten tunne vahingoiloa, jos myöhemmin yhteinen matkamme käy kellarikerrokseen.

tämänpäivän työtkin vähä vielä kesken, kotioloissa

aamulla sitten taas -maalle

Työviikko itellä jo takana. Vielä ens viikko tätä sluibailua.

Toivottavasti ois kelit vielä loppuviikkoa kohden kondiksessa. Tuntuis menevän friban heitto hyvään suuntaan.

Karanteeni jatkuu.
IMAG3973_copy_1687x2999.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom