Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Mikä vittu siinä on, että just se puolisokea kirvesmurhaajaosasto on aina innokkaimpana palomassa niitä hirviä? Syötin varmaan viidesosan sisäfileepalasta koiralle, tana.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Musiikista puheen ollen: saa suositella ulkomaista raskaampaa rock-, metalli- tai heavymusaa. Tooliin oon koittanu siedättää itteeni, mutta ei sitäkään jaksa koko aikaa kuunnella.

muoks. täsmennys: tai siis ensisijaisesti ulkomaista, mutta kotimainen enkuksi laulettukin käy.
Ei ihan mee genreen, ja on huumoria, mutta laita Steel Panther soimaan. Mielellään livevetoja Youtubesta.

Ei ihan mee genreen, ja on huumoria, mutta laita Steel Panther soimaan. Mielellään livevetoja Youtubesta.
Tuttu orkesteri. Balls Out todella kova levy. Vois tsiigata sopivassa kohtaa. Harmittaa, kun ei oo tullut käytyä kattoon livenä. Eihän tuosta kauaa taida ollakaan, kun olivat viimeksi.

@Laardi joo, Wintersun on ollu kanssa testissä, mutta on edelleen aika vähällä kuuntelulla. Pitäs jatkaa tuonkin kanssa, potentiaalia kyllä on.

Siikkeri taas vaan huutelee tommosia, koska se ei ymmärrä, että joku voi kuunnella muutakin ku pelkkiä radiohittejä tai acdc:ta. Mutta en minä mitään panhuilumusiikkia kuuntele... Tai no jos se jollain hetkellä kuulostais hyvältä, niin sitten voisin.

En mäkään paljon muusta ymmärrä kuin vanhasta hevistä ja radiohiteistä. :-)

Mikä vittu siinä on, että just se puolisokea kirvesmurhaajaosasto on aina innokkaimpana palomassa niitä hirviä? Syötin varmaan viidesosan sisäfileepalasta koiralle, tana.
Olen joskus seurannut vierestä kun eräs seppä irrotti sisäfilettä, siitä jäi valehtelematta puolet ruhoon.
Tuli kyllä muiltakin paikalla olleilta aika pitkiä katseita.

Musiikista puheen ollen: saa suositella ulkomaista raskaampaa rock-, metalli- tai heavymusaa. Tooliin oon koittanu siedättää itteeni, mutta ei sitäkään jaksa koko aikaa kuunnella.

muoks. täsmennys: tai siis ensisijaisesti ulkomaista, mutta kotimainen enkuksi laulettukin käy.
Listaan nyt mitä mieleen pulpahtaa. Listasinn nyt pääosin mielestäni vähän tuntemattomampia, jotka omaan makuun (raskaamman puoleista):

- Bloodred Hourglass
- Allegaeon
- August Burns Red
- Be'lakor
- Chimaira
- Eluveitie
- Mors Principium Est (Pori)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom