- Ikä
- 44
Mikä vittu siinä on, että just se puolisokea kirvesmurhaajaosasto on aina innokkaimpana palomassa niitä hirviä? Syötin varmaan viidesosan sisäfileepalasta koiralle, tana.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
pmmptä ei kyllä pysty kuuntelemaankaan kuin: päissäänSiikkeri taitaa kuunnella gimmeliä ja pmmptä siideripäissään.
Korjasin.pmmptä ei kyllä pysty kuuntelemaankaan kuin: kuolleena, jos silloinkaan
Ei ihan mee genreen, ja on huumoria, mutta laita Steel Panther soimaan. Mielellään livevetoja Youtubesta.Musiikista puheen ollen: saa suositella ulkomaista raskaampaa rock-, metalli- tai heavymusaa. Tooliin oon koittanu siedättää itteeni, mutta ei sitäkään jaksa koko aikaa kuunnella.
muoks. täsmennys: tai siis ensisijaisesti ulkomaista, mutta kotimainen enkuksi laulettukin käy.
muoks. täsmennys: tai siis ensisijaisesti ulkomaista, mutta kotimainen enkuksi laulettukin käy.
Tuttu orkesteri. Balls Out todella kova levy. Vois tsiigata sopivassa kohtaa. Harmittaa, kun ei oo tullut käytyä kattoon livenä. Eihän tuosta kauaa taida ollakaan, kun olivat viimeksi.Ei ihan mee genreen, ja on huumoria, mutta laita Steel Panther soimaan. Mielellään livevetoja Youtubesta.
Siikkeri taas vaan huutelee tommosia, koska se ei ymmärrä, että joku voi kuunnella muutakin ku pelkkiä radiohittejä tai acdc:ta. Mutta en minä mitään panhuilumusiikkia kuuntele... Tai no jos se jollain hetkellä kuulostais hyvältä, niin sitten voisin.
Olisi kyllä siistiä oppia palottelemaan hirvi.Mikä vittu siinä on, että just se puolisokea kirvesmurhaajaosasto on aina innokkaimpana palomassa niitä hirviä? Syötin varmaan viidesosan sisäfileepalasta koiralle, tana.
Mulla on vaan hyviä muistoja tuosta, joskus silloin kun se oli tullut yhdet siskokset tanssi keittiön pöydällä tän tahtiin ja hieroi rintojaan yhteen (paljaita)pmmptä ei kyllä pysty kuuntelemaankaan kuin: päissään
hmm.. mä nyt koitan miettiä miten me sitten sovitetaan yhteen toi tissien väliin pompottelu ja hirven paloittelu. No se lienee sen ajan murhe.Olisi kyllä siistiä oppia palottelemaan hirvi.
Olen joskus seurannut vierestä kun eräs seppä irrotti sisäfilettä, siitä jäi valehtelematta puolet ruhoon.Mikä vittu siinä on, että just se puolisokea kirvesmurhaajaosasto on aina innokkaimpana palomassa niitä hirviä? Syötin varmaan viidesosan sisäfileepalasta koiralle, tana.
Sä et vissiin metsästä? Ja hirviä palotellaan vasta ens syksynä.hmm.. mä nyt koitan miettiä miten me sitten sovitetaan yhteen toi tissien väliin pompottelu ja hirven paloittelu. No se lienee sen ajan murhe.
Jäänyt toi eläinten ampuminen vähän vähille.Sä et vissiin metsästä? Ja hirviä palotellaan vasta ens syksynä.
Listaan nyt mitä mieleen pulpahtaa. Listasinn nyt pääosin mielestäni vähän tuntemattomampia, jotka omaan makuun (raskaamman puoleista):Musiikista puheen ollen: saa suositella ulkomaista raskaampaa rock-, metalli- tai heavymusaa. Tooliin oon koittanu siedättää itteeni, mutta ei sitäkään jaksa koko aikaa kuunnella.
Pieni korjaus edelliseen mun kommenttiin. Voidaan siis pompotella ensin vaikka ensi viikolla, jätetään paloittelut sitten syksyyn.Sä et vissiin metsästä? Ja hirviä palotellaan vasta ens syksynä.