Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Taidan vetäistä rasvakännit.

Ja etten olisi paskanpuhuja:

1584808101631.png

Viimeksi muokattu:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nainen-joka-meillä-asuu teki puusteja. Söin yhdeltä istumalta 6.

Minä luultavasti syön myös tuon verran, kun olen puustit saanut tehtyä. Ja maitoa! Sen jälkeen se on sitten "prööööööööööööööööööööööt".💨

Kyllä jos mies sanois, että olen "nainen-joka-meillä-asuu" niin sais huutia. Ei toki edes voisi niin sanoa, kun ei yhdessä asuta. Olen myös kieltänyt sanomasta emännäksi.

Musiikista puheen ollen: saa suositella ulkomaista raskaampaa rock-, metalli- tai heavymusaa. Tooliin oon koittanu siedättää itteeni, mutta ei sitäkään jaksa koko aikaa kuunnella.

muoks. täsmennys: tai siis ensisijaisesti ulkomaista, mutta kotimainen enkuksi laulettukin käy.

Niin mut olis kiva nähdä täällä perhevääntöä panhuilumusasta! =D

Siikkeri taas vaan huutelee tommosia, koska se ei ymmärrä, että joku voi kuunnella muutakin ku pelkkiä radiohittejä tai acdc:ta. Mutta en minä mitään panhuilumusiikkia kuuntele... Tai no jos se jollain hetkellä kuulostais hyvältä, niin sitten voisin.

Siikkeri taas vaan huutelee tommosia, koska se ei ymmärrä, että joku voi kuunnella muutakin ku pelkkiä radiohittejä tai acdc:ta. Mutta en minä mitään panhuilumusiikkia kuuntele... Tai no jos se jollain hetkellä kuulostais hyvältä, niin sitten voisin.

Siikkeri taitaa kuunnella gimmeliä ja pmmptä siideripäissään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom