Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tällee?
1584805516809.png

Sylvin musiikkiterapiassa kuunnellaan kai jotain kirkonpolttomusiikkia?

Minä osaan soittaa ukulelellä Paranoidin!
Yhteiskunnan varoilla kustannettua, minulle maksutonta terapiaa. Jotta tiedätte, mihin verorahanne menevät.:rolleyes:

Niin. Siis semmonen tuolin tapane hörskä saapui tiistaina syntymäpäiväni kunniaksi.

Kävin Huuhalla heittää fribaa. Puita paljon edessä.

Minä olin siellä sauvakävelylenksulla! Ihana arska, mutta kylmä tuuli.

Jos aikaa ja intoa riittää

En tiedä riittääkö, osaamista ei sitäkään vähää, mutta pääni on niin umpiluuta että en jätä kesken asioita jotka päätän tehdä ja minusta kyseinen rakennus vain kuuluu pihapiiriin tulevaisuudessakin, vaikka hommat eivät tosiaan rajoitu tuossa yhdessä kuvassa näkyviin juttuihin.

Mutta alkaa korona valtaamaan aivojani, koronaa on kaikkialla töissä on toisinaan iso puheenaihe korona ja miten se vaikuttaa ja kuinka tilannetta seuraillaan, media is, il, Facebook ja muu some täyttyy koronasta. Pakkotoistolla lähes joka ketjussa viittauksia koronaan tästä puuttuisi vielä karanteeni niin
giphy.gif

Aiemmin töissä joutui kuuntelemaan asiakkaiden ehtymätöntä päivittelyä sairaalan pitkistä käytävistä.
Jotenkin arvioin, että aihe on vihdoinkin muuttunut.

Voisiko potilaan suun kiinniteippaamista perustella epidemialta suojelemisella? :unsure:

Olen varautunut työhönpaluun aiheuttamaan todennäköiseen tartuntaan varmistamalla kissanhoitajan. Jos pahin sattuu omalle kohdalle, niin lähinnä huolestuttaa, että ex-työkaverit näkevät alastoman ruumiini. Hirveä puunaaminen koko ajan käynnissä esim karvakasvustojen trimmaamisessa. En halua tulla muistetuksi Pöheikkö-Sylvinä :nolo:

Suositut

Back
Ylös Bottom