Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
tiedän miten vittumainen ihminen olen, tiedän sen ja en pyri muuttamaan itseäni..

Anteeks teille kaikille...

Te ootte kaikki aivan mahtavia.. Kaikki kuin isoveljiä jota mulla ei koskaan ollut..

Mä rakastan teitä kaikkia, vitusti ja ihan oikeasti. Pakkotoisto 4 life.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse seuraan nigsterin mallikasta, esimerkelleistä esimerkillisintä esimerkkiä ja siirryn itsekkin tutimaan:love::haart:
 
tiedän miten vittumainen ihminen olen, tiedän sen ja en pyri muuttamaan itseäni..

Anteeks teille kaikille...

Te ootte kaikki aivan mahtavia.. Kaikki kuin isoveljiä jota mulla ei koskaan ollut..

Mä rakastan teitä kaikkia, vitusti ja ihan oikeasti. Pakkotoisto 4 life.

Tuleeko illan mittaan se viesti että vittu mä tapan itteni kukaan ei rakasta mua, mä hyppään täältä betoniporsaalta ja lähen pois tästä paskasta maailmasta!!!
 
Hieno kuva tuo Hulkin. Just passelisti muokattu, ei lähteny vielä lapasesta. Aika häilyvähän tuo raja on, mutta sitten kun se muokkaus näkyy über selvästi niin menee maku.

edit: siis sillon kun huomio kiintyy siihen muokkaukseen, ei itse kuvaan/kuvattavaan.
Vedän noi jatkossa just siinä rajalla, että katsoja alkaa tarkemmalla tarkastelulla miettimään, että mitäs vittua.

Noissa on jotain sarjakuvamaisuutta noissa miken kuvissa...jotenkin tuo jonkin sarjiksen mieleen...
Noin se pitää mennäkin. Kivaa duunaa välillä vähän tarkemmin kuvia.
 
ei tule, sen lupaan.. Mä haluaisin henkilökohtaisesti kertoa privalla kuinka tärkeitä ihmisiä te olette. Harmi vain ettei se ole mahdollista...

vittu sä mike oot KUVAAJA!! ei siis sanan tossa merkityksessä... sä vaan , osaat....
 
Yö-Threadia, subilta nevadan bordelleista kertovaa ohjelmaa, nuuskaa ja musiikkia. Pitäisi varmaan siirtyä ihan tosissaan sinne peiton alle, yksin tosin. Kohta on pakko poistua. Aamulla palaan lukemaan loput temmellykset. Olkaa kiltisti. Öitä.
Öitä. Ihme bordelli btw.

Btw2: Joskus mua vituttaa kun on elämä Pakkiksella puoliks levällään. Jos mut oikeasti tuntee niin täältä tunnistaa. Enkä mä edes oikeasti levittele täällä mitään sen kummempaa.
 
Öitä. Ihme bordelli btw.

Btw2: Joskus mua vituttaa kun on elämä Pakkiksella puoliks levällään. Jos mut oikeasti tuntee niin täältä tunnistaa. Enkä mä edes oikeasti levittele täällä mitään sen kummempaa.

älä murehdi Dymond. Sä kuulut pakkiksen vakiokalustoon.
Sut muistaa kaikki, aina:thumbs:
 
Iltaa juopot :D.

Tullu seurattua tätäkin threadia useampana yönä jo, lomalla kun olen. On kyllä välillä melko levotonta juttua :hyper:.

Pitbull, mitä olet tykännyt tuosta pyörästä? Olis kaverilla tommonen rakenneltu versio myynnissä ja mulla kova pyöräkuume.
 
Fak, nyt on joku kännissä.

tiedän miten vittumainen ihminen olen, tiedän sen ja en pyri muuttamaan itseäni..

Anteeks teille kaikille...

Te ootte kaikki aivan mahtavia.. Kaikki kuin isoveljiä jota mulla ei koskaan ollut..

Mä rakastan teitä kaikkia, vitusti ja ihan oikeasti. Pakkotoisto 4 life.
:kippis1:

Olin poistamassa tota sun quotaamaa osuutta, mut antaa olla. Mä oon jo jossain aiemmin sanonu, että ilman Pakkotoistoa en olis tässä. En fyysisesti enkä varmaan edes henkisesti näin hyvässä kunnossa. Säälittävää? Ehkä. Silti parempi kuin olla huonommassa jamassa? Varmasti.

edit: Ja pakkis hall-of-famet jaetaan jossain muualla ku yöthreadissä.

Mike, ootko koskaan muuten aatellu, että Pakkis muuttaa oikeiden ihmisten elämiä ihan oikeesti? :D
 
Iltaa juopot :D.

Tullu seurattua tätäkin threadia useampana yönä jo, lomalla kun olen. On kyllä välillä melko levotonta juttua :hyper:.

Pitbull, mitä olet tykännyt tuosta pyörästä? Olis kaverilla tommonen rakenneltu versio myynnissä ja mulla kova pyöräkuume.

kirjottelin tonne motskari puolelle omia fiiliksiä joskus siitä..mutta lyhyesti, kyllä sillä kerkiää eikä siinä mitään vikaa ole ollut.:Dfrendillä on 1200 bandiitti ja kyllä sekin aika laiska omaan verrattuna...
 
ei se ole säälittävää.. oma elämänikin oli yhdessä vaiheesssa toisen ihmisen käsissä..
Se ei ole helppoa mutta parempi olla siivellä kuin olla kuollut, you know what i mean..

Tiedän Dymond miten kyrpä olen sua kohtaan ollut muttta mielipiteet ei synkkaa aina keskenään jokaisella, se on allright..

sori
 
Fak, nyt on joku kännissä.


:kippis1:

Olin poistamassa tota sun quotaamaa osuutta, mut antaa olla. Mä oon jo jossain aiemmin sanonu, että ilman Pakkotoistoa en olis tässä. En fyysisesti enkä varmaan edes henkisesti näin hyvässä kunnossa. Säälittävää? Ehkä. Silti parempi kuin olla huonommassa jamassa? Varmasti.

Mä ite löysin pakkiksen vasta muutaman vuoden saliharjottelun jälkeen kun näin paidan jossain mun mielestä...mutta kyllä oppinut täältä kaiken näköistä pientä ja suurta...
 
Mike, ootko koskaan muuten aatellu, että Pakkis muuttaa oikeiden ihmisten elämiä ihan oikeesti? :D
No tiedän monta paria, jotka ovat täällä tavanneet ja naimisiin menneet, jotta kai se muuttaa, toivottavasti positiivisesti.:kippis1:
 
te olette mulle kavereita, kaikki jotka tänne postaatte. ette kaikki hyviä mutta olette kuitenkin. ja kaverit ovat elämä= pakkis on elämä...

juurikin näin mike. Rakkauden suurlähettiläs:D
 
Ei vittu. Tää on jotenkin jo legendaarista. :D Mike, ei varmaan kenenkään laiffi paskempaan suuntaan oo menny. Tai emt, kai sekin on mahdollista, mutta ei liene tässä mestassa vika sillon.

Prayeri, lopeta jo se viinan juonti, en kyllä edes muista, että olisit kyrpä ollu. Sitä paitsi, mulla on periaate, että kaikki väittely ym. jää siihen threadiin missä se käydään.

edit: Ja mähän todellakin melkeen ajokunnossa, vaikka pari Batman mukia joinkin flunssalääkkeeksi.
 
Ei vittu. Tää on jotenkin jo legendaarista. :D Mike, ei varmaan kenenkään laiffi paskempaan suuntaan oo menny. Tai emt, kai sekin on mahdollista, mutta ei liene tässä mestassa vika sillon.

Prayeri, lopeta jo se viinan juonti, en kyllä edes muista, että olisit kyrpä ollu. Sitä paitsi, mulla on periaate, että kaikki väittely ym. jää siihen threadiin missä se käydään.

joo ja se on hyvä periaate.. ei kaivella vanhoja :kippis1:

mike repäs kovan RUNOTHREDISSÄ!!:D

mikä saldo?
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom