Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
nyyh, baby girl lähti pipefestiin.. ei sillä että se musiikki kiinnostais...

Tosta tulikin mieleen, et yle extralla tuleekin tuo festari. Lähetysajat:

Perjantai 3.8. klo 21.00-23.30

Lauantai 4.8. klo 21.00-23.30
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuli tässä mieleen kun pidän musa-tv:tä auki ihan vaan taustamölinänä, ettei ois niin hiljasta, että vituttaako toi Cupids Chokehold mikä joka lävestä tulee muitakin kuin minua?

mulla on usein MTV taustalla päällä ihan samasta syystä. harvoin kuitenkaan tulee mitään niin ärsyttävää että pitää kanavaa vaihtaa. tuo Cupids Chokeholdin "NANANANA" biisi on imo helvetin hyvää taustamusaa. tosi rento ja helppokuunneltava. en kuitenkaan tietoisesti laittaisi mp3 soittimeeni kyseistä biisiä mutta taustabiisiksi erinomainen.
 
Aika aneemiselta alkaa kuulostaa tuon jätkän laskeminen kohti miljuunaa... Hajotkoon siihen saattana!
 
nollasta on helppo nostaa:D tuolla olis pullo jotain perkeleen vahvaa vaan en uskalla juoda sitä.... ja lantraamaan ei MIEHET rupea:D

nyyh, baby girl lähti pipefestiin.. ei sillä että se musiikki kiinnostais...

Lähe sinäkin;) Jos paipilla ei olis semmonen maine, niinkun sillä on niin saattasimpa itekkin lähtee sinne...:rolleyes:
 
Tosta tulikin mieleen, et yle extralla tuleekin tuo festari. Lähetysajat:

Perjantai 3.8. klo 21.00-23.30

Lauantai 4.8. klo 21.00-23.30

kuka sitä nyt halua kattoa:D Weiland, muista jokin kova posti:D
seuraavaan tonniin on matkaa:)

ja en muuten lähde:)

miQulis, mitäs hannalle?
 
Hanna ei vastannu mun telepaattisesti lähetetylle viestille:D
 
Huhhuh, kun väsyttää.. Huomiseks pitäis kirjoittaa essee, ei oikein inspaa.

Dymond, miten aiot juosta ens viikolla?
 
Tuli tässä mieleen kun pidän musa-tv:tä auki ihan vaan taustamölinänä, ettei ois niin hiljasta, että vituttaako toi Cupids Chokehold mikä joka lävestä tulee muitakin kuin minua?
Vitun hyvä biisi.
<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/eiiU-Fky18s"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/eiiU-Fky18s" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>
Sanat siis varsinkin.

Tuhannes viesti täytyy olla joku härski.

EDIT: TEKI MIELI OSTAA GUINNESSIA LÄHIKAUPASTA, MUTTA OSTINKIN SUKLAARUSINOITA JA PÄHKINÖITÄ.

EDIT2: CAPS LOCK

EDIT: OISKO AIKA NUQ
Mikä tuhannes?

mulla on usein MTV taustalla päällä ihan samasta syystä. harvoin kuitenkaan tulee mitään niin ärsyttävää että pitää kanavaa vaihtaa. tuo Cupids Chokeholdin "NANANANA" biisi on imo helvetin hyvää taustamusaa. tosi rento ja helppokuunneltava. en kuitenkaan tietoisesti laittaisi mp3 soittimeeni kyseistä biisiä mutta taustabiisiksi erinomainen.
+1 Vai meinasitko sitä toista biisiä, uutta sinkleä? En muista ny mikä se on.
Aika aneemiselta alkaa kuulostaa tuon jätkän laskeminen kohti miljuunaa... Hajotkoon siihen saattana!
:lol2: Mä jo kerran sanoin, ettei kännissä tänne saa kirjottaa. Täällä juodaan sivistyneesti Batman mukeista ja käyttäydytään. Vai vaikutatko vaan humalaiselta olematta sitä?
 
Haiskahtaa...valeelta:jahas:

no ei ole oikeasti. sillä ei ole muuta kuin nuorempia sisaruksia...

mistä kappaleesta?


Tuhansien järvien ja mahdollisuuksien maa
levittäytyy eteeni kuin halpa huora
Nöyränä katselee kuin kidutettu koira
ja hyvinvointi valtaa maailman
Tuhansien järvien ja mahdollisuuksien maa
levittäytyy eteeni kuin halpa huora
Nöyränä katselee kuin kidutettu koira
ja hyvinvointi valtaa maailman
 
no ei ole oikeasti. sillä ei ole muuta kuin nuorempia sisaruksia...

mistä kappaleesta?


Tuhansien järvien ja mahdollisuuksien maa
levittäytyy eteeni kuin halpa huora
Nöyränä katselee kuin kidutettu koira
ja hyvinvointi valtaa maailman
Tuhansien järvien ja mahdollisuuksien maa
levittäytyy eteeni kuin halpa huora
Nöyränä katselee kuin kidutettu koira
ja hyvinvointi valtaa maailman

Ei harmainta aavistusta, en kuuntele iskelmää:)
 

Suositut

Back
Ylös Bottom