Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
oon lykänny tätä aivan liian kauan aikaa, johtuen epävarmuudestani ja siitä kuinka sen sinulle sanoisin. mutta nytten minun on jo pakko kertoa sinulle tämä jos en nytten kerro sulle, niin joskus kuukausien päästä mua alkais kaduttamaan varmasti... oispa tää homma helppoo niinkun joskus sillon ala-asteella ja kysyis vaan että "aletaanko olla?", jos homma ois noin simppelii niin oisin sen tehny...
en tiedä miten tunteeni sulle paljastaisin, joten sanon vaan sulle että mä taidan olla hetki hetkeltä enemmän langennut sinuun, en odota vastakaikua mutta halusin sinun tietävän tunteeni sinua kohtaan... päätös on sinun...

Ei irronnut, saatto johtua siitä että vitsillä heitin:D:david:
 
En tiedä kenelle Janpa tuon oli kohdistanut, mutta se herätti ainakin allekirjoittaneessa vahvoja viboja puolesta ja vastaan. Eh, onko se väärin? En tiedä. No kukas sen sitten tietää? En tiedä sitäkään... Kuka sanoo saako niin tehdä, kuka sanelee ehdot ja/tai määräykset? Onko se moraalisesti väärin? Ymmärrättekö, että mielessäni pyörii liikaa kysymyksiä joihin ei ole vastauksia. Miksi kaikesta pitää tehdä niin vaikeaa, miksi ei voi vaan olla ja antaa palaa? Aina on joku puuttumassa Sinun asioihisi tai kertomassa mikä on oikein tai väärin. Eihän tässä ole mitään järkeä. Vai onko sittenkin? Siirryn hetkeksi takavasemmalle pohtimaan...

wondering.jpg


Takavasenedittiä: en ole kännissä...
 
Illan/yön viihdettä. :rock:

Edit: koskaan ei kannata tunnustaa yhtään mitään - ei edes yöthreadissä.
 

Liitteet

  • deadwood_season3_04.jpg
    deadwood_season3_04.jpg
    45,4 KB · Katsottu: 130
Pitbull, mäki meinasin tänään tehdä Kossit. 10 levyä kipsilevyä jysähti töissä jalan päälle. Turvakenkä pelasti ja selvisin turvonnella säärellä ja jalkapöydällä. Paino muuten niin maan perkeleesti! Ja niin, lekurilla 2.5 tuntia jonotusta, 10 minuuttia toimenpiteitä.


Edit, biisinä soi Dream Theater - Octavarium, mahtava 24 minuuttinen!

No en oo vielä varma. Ei mitään isoa herkkua kyllä tulossa.

edit:
Dippi, ite tunnustit "Tunnustan..."-threadissä...

T2, onko Mikosta kuulunu?

Hmm, auta tyhmää, kuka Mikko?
 
Pitbull, mäki meinasin tänään tehdä Kossit. 10 levyä kipsilevyä jysähti töissä jalan päälle. Turvakenkä pelasti ja selvisin turvonnella säärellä ja jalkapöydällä. Paino muuten niin maan perkeleesti! Ja niin, lekurilla 2.5 tuntia jonotusta, 10 minuuttia toimenpiteitä.

Ei noilta vaan voi välttyä koskaan ei voi tietää mitä sattuu huomenna...pitäs asuu jossain panssaroidussa kopissa et ei kävis mitään, jollain on vaan paskempi zägä:rolleyes:...Kossi on jo unohdettu, vaikka onkin toi pirun kipsi viel reilu neljä viikkoo tossa riesana.
 
Huomenna pitää herätä viimeistään vähän ennen yhtä, kun pitää taas mennä Raumalle. Katoin muuten Holidayn äsken. Voi että kun oli megafantsu leffa, oikeen siirappinen loppu. Tällaista voisi tsiigata isoäidin kanssa.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom