Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
no ei ole oikeasti. sillä ei ole muuta kuin nuorempia sisaruksia...

mistä kappaleesta?


Tuhansien järvien ja mahdollisuuksien maa
levittäytyy eteeni kuin halpa huora
Nöyränä katselee kuin kidutettu koira
ja hyvinvointi valtaa maailman
Tuhansien järvien ja mahdollisuuksien maa
levittäytyy eteeni kuin halpa huora
Nöyränä katselee kuin kidutettu koira
ja hyvinvointi valtaa maailman

turmion kätilöt - irstauden ilosanoma
 
Vois kohta lähtee nukkumaan, kun kaikki kivat tytötkin hävisi mesestä ja jäin tänne pakkikselle testoa uhkuvien miesten kanssa yksinään:itku:
 
Pitäisköhän sitä raapia kasaan jotain pientä syömistä. Tai sitten menis suosiolla petiin jo pohdiskelemaan - eli ts. harrastamaan mietiskelyä kun muutakaan ei tähän hätään ole tyrkyllä.

By the way... Näin tänään viilettäessäni rullaluistimilla kohti tuntematonta, kännisen miehen, joka yritti öristä mulle jotain. En juurikaan noteerannut kaveria. Olin tyly. Siitäs sai, muakaan ei ikinä oteta tosissaan, ainakaan kännissä.

Edittiä. Dymond, ei, en vieläkään ole kännissä.
 
on, EIKÖ COLUMBU HUOMANNUT SITÄ!!!! world is slipping away....

elämä on paskaa sitten kossu potkii päähän...

miks sä vaihdoit WEILAND sen avataren!!! eiiii....
 
Weilandilta? yhtä helposti kuin minulta ryyppääminen:D:D

kuka heittää kuvan tähän maailman seksikkäimmästä naisesta?

nyt koneeseen:

Arch enemy- my apocalypse
 
Pitäisköhän sitä raapia kasaan jotain pientä syömistä. Tai sitten menis suosiolla petiin jo pohdiskelemaan - eli ts. harrastamaan mietiskelyä kun muutakaan ei tähän hätään ole tyrkyllä.

By the way... Näin tänään viilettäessäni rullaluistimilla kohti tuntematonta, kännisen miehen, joka yritti öristä mulle jotain. En juurikaan noteerannut kaveria. Olin tyly. Siitäs sai, muakaan ei ikinä oteta tosissaan, ainakaan kännissä.

Edittiä. Dymond, ei, en vieläkään ole kännissä.

Joo olikohan sama äijä kun sano mulle kun menin tänään rulliksilla sen ohi et tosta meni joku jätkä äsken ohi ja olisin asntanut sille 1000 euroa mutta oli vaan tyly ja jatkoi matkaansa...no antoi mulle ne rahat sit...noh...mene ja tiedä..
 

Suositut

Back
Ylös Bottom