Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Jep. Mentiin kaverin kanssa samaan aikaan lähtöselvitykseen ja kaveri sai laukkunsa, mut mä en. Mulle tää oli eka kerta. No, eipähän tarvinut raahata ite laukkuja.

Harmi vaan, kun huomenna pitäis lähteä yksien Belgiassa asuvien tuttujen kanssa liikenteeseen ja näyttää ihmiseltä. Mulla on meinaan kaikki meikit (no on mulla himassa jotain jämiä) ja sen sellaiset siellä tärkeät jutskat siellä matkalaukussa. Onneksi sen laukun palautusajan voi sopia, mutta luulen että mulla menee koko päivä noiden tuttujen kanssa.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla oli tarkoitus käydä Dublinissa salilla treenaamassa, mutta ei me keretty neljässä päivässä. Seuraavalla kerralla sit.

Ihan makee paikka toi Irlanti. Mukavan rento meininki ja kivoja ihmisiä. Ja kaunista se luonto siellä maaseudulla. Vuokrattiin auto ja käytiin vähän kiertelemässä maaseudulla.
 
Irlannissa on hyvää olutta ja viskiä:D
 
Ei livekuvaa, mutta hyvää tietoa:
Jeh, kai tota tulee niin tappavan tasasesti, ettei tunnu paljolta. Jotenkin odotti semmosta "saavista kaatamalla"-meininkiä.

Ei olis pitäny koodata Anonymitylle tota avataria, toi Justiina on niin ahistava. :D
 
Mulla taitaa olla tuo testbed google earthissa olla mukana, tuon ukon lisäksi, tosin tuo plugini näyttää tyhmästi grafiikkana ne paikat, niin katon ainoastaan säätutkan karttaa siitä. Ukko on se tärkein tuossa. Normaalitutkista aina toiveikkaana kyttäilen lohjan tutkalla, vaski.netissä, että josko jotain yltäisi Lahteen.
Nyt täällä ainakin ropisee ihan kivasti, vois vihonviimein mennä sinne sänkyyn kuuntelemaan tuota.
 
Ja tänää kyykkendaalii hiiohoi!
 
Tää on samaan aikaan Pakkiksen paras ja huonoin ketju. Tai yks niistä ainakin.
 
Eihän täällä oo kun laadukasta tekstiä.
 
Unirytmi ollu koko kesän ja loppu kevään niin päin persettä, kun olla ja voi. Joka yö nukkuun 02-04. Muuta ehdi tekeen, kun salilla käymään heti herättyä. Kiireellä töihin sen jälkeen töistä myöhään illalla himaan ja koneelle. :zzzz: Voiko vittu vajota alemmas. :( Kesässäkin menny kaikki päin persettä paitsi se minkä pitäis...:david::rolleyes:
http://youtube.com/watch?v=EwTZ2xpQwpA :wanha:
Edit: ^ tämmösen linkin uskaltaa pistää nyt, kun kaikki moderaattorit on nukkumassa. ;)
 
Oon menny nyt niin aikasin muutamaan päivään nukkuu että nyt kauhee vahti koska meen. Ei saatana mitä mulkkui...
 

Suositut

Back
Ylös Bottom