Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei kesälomalla jouda tuollaisia turhuuksia.paitsi kuntoilusalilla käynti, se kannattaa aina
– Kun aloin olemaan naissuhteessa, niin alkoi tulemaan sellainen kyseenalaistaminen. Sellainen miehen silmään miellyttävä ulkonäkö ja sen tavoittelu, en ollut edes tajunnut miten isossa roolissa se oli ollut pääni sisällä siinä, miltä naisen kuuluu näyttää.
Eikä varsinkaan sellaista kannata tehdä minkä voi huomennakin jättää tekemättä.Mitään ei kannata tehdä, minkä voi jättää huomiselle.
Veikkaan että keskiäkäisen sylvin yöllinen hikoilu johtuu jostain ihan muusta..
Torilla oli myytävänä uunituoreita, lämpimiä kalakukkoja.
Torilla oli myytävänä uunituoreita, lämpimiä kalakukkoja.
Ei kesälomalla jouda tuollaisia turhuuksia.
patriark
Vaikka olisin lesbo niin kyllä mua silti miellyttäisi kauniit rinnat naisella![]()
Podcast: Shirly Karvinen katuu silikonirintojaan – ”Vitsi kun olisin miettinyt”
Shirly Karvinen sanoo podcastissa, että on pohtinut silikonien poistamista.www.is.fi
Luulin että silarit olis itseä varten hankittu
Mut kun alkoi lesboilla niin olikin miesten vika. Koskahan pään ajelu kaljuks koska miehiä miellyttää pitkät hiukset.
Ja muodottomaks lihominen? Timmi vartalokin on patriarkaatin huutama juttu.
Googlasin niin huomattavasti nätimpi oli pienillä hyvänmuotoisilla rinnoilla. Nytte megabossottimet jotka pysynee kasassa liivien avulla.
Ei kai vaan Sandels mielessä?nyt ajattelin
Mä oon miettinyt että pitäisikö mun muuttaa syksyllä Forssaan vaiko jäiskö tänne Jumalan selän taakse![]()
Vaikka olisin lesbo niin kyllä mua silti miellyttäisi kauniit rinnat naisella