Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

paitsi kuntoilusalilla käynti, se kannattaa aina

mutta: heinän niittoa eilen ajattelin tälle päivää, mutta jos kuitenki vasta huomenna?

– Kun aloin olemaan naissuhteessa, niin alkoi tulemaan sellainen kyseenalaistaminen. Sellainen miehen silmään miellyttävä ulkonäkö ja sen tavoittelu, en ollut edes tajunnut miten isossa roolissa se oli ollut pääni sisällä siinä, miltä naisen kuuluu näyttää.

Luulin että silarit olis itseä varten hankittu :LOL:
Mut kun alkoi lesboilla niin olikin miesten vika. Koskahan pään ajelu kaljuks koska miehiä miellyttää pitkät hiukset.
Ja muodottomaks lihominen? Timmi vartalokin on patriarkaatin huutama juttu.

Googlasin niin huomattavasti nätimpi oli pienillä hyvänmuotoisilla rinnoilla. Nytte megabossottimet jotka pysynee kasassa liivien avulla.

Ei kesälomalla jouda tuollaisia turhuuksia.

Minä nimenomaan joudan, kun ei tarvi tehtä päivällä niitä töitä

ehtii useasti jo normaalin työpäivän aikana käydä syömässäkäymässä&kuntoilusali&suihku

jää koko loppupäivä aikaa vapaa-ajalle

tänään olen tehnyt: sohvalla istumista ja syönyt

nyt ajattelin lähteä polkupyöräilemään #ajankuluksi #ydinkeskustaan

harmittaa kun jää väliin, mutta ei harmita onneks

Luulin että silarit olis itseä varten hankittu :LOL:
Mut kun alkoi lesboilla niin olikin miesten vika. Koskahan pään ajelu kaljuks koska miehiä miellyttää pitkät hiukset.
Ja muodottomaks lihominen? Timmi vartalokin on patriarkaatin huutama juttu.

Googlasin niin huomattavasti nätimpi oli pienillä hyvänmuotoisilla rinnoilla. Nytte megabossottimet jotka pysynee kasassa liivien avulla.
Vaikka olisin lesbo niin kyllä mua silti miellyttäisi kauniit rinnat naisella

Taas miettinä mitä sitä isona tekisi.
Mulla tosin ollut koko kevään aivan ihmeellinen mielenhäiriö, ollut vakavaa työinnostusta ja joutessani tein näyttelyalueen. Ihan siis konkreettisesti ensin lusikkahaarukalla mylläsin alueen tasaiseksi/murskeet pintaan ja sitten rakennellut siihen niitä rakennuksiakin.
Tänään sain siihen malliin että voi alkaa sitä mainostamaan, jotenkin sellainen takki tyhjä fiilis. Vois pitää vaikka lomaa, vuos tai pari alkuunsa.

Back
Ylös Bottom