Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voi mahoton. Tänään kahdet uudet kengät. Toinen pari oli nettiostos, toinen ihan kaupasta.

Ihan tyttömäinen olo, kun näin pääsi kenkärintamalla käymään. Vielä kun hankkii vain laatua, niin ihan halvalla ei taas päässyt (paitsi nettiostos oli -50%).

Toki myös uusi mittatilaus irtotakki piti käydä tilaamassa.

Talouden pyörät pyörii. Tulisi vaan se kukko nyt nopsaan. On nälkä.

montako kertaa sitä voi lämmittää ennekun on entinen

ai taida yhdellä syömisellä mennä kaikki?

Ei kai vaan Sandels mielessä?

en Minä mihinkään jaksanut lähteä #laiska

en siis ole etelleenkään tehnyt tänään mitään muuta kun syönyt ja istunut sohvalla ja käynyt viemässä roskapussin roskikseen

Kyllähän Laitilan kukko maistuu kylmiltään.
kukko.webp

Silareista tulee mieleen aina yksi pirkko, bimboin ikinä tapailemani tapaus.
En tiijä oisko kasvanut järkeä päähän mutta epäilen, tosin kun em. kohteet oli käsissä niin ei siinä nyt mitään kovinkaan monimutkaisia asioita silloin miettinyt.

montako kertaa sitä voi lämmittää ennekun on entinen

ai taida yhdellä syömisellä mennä kaikki?
Uunissa, ohjeet ovat mukana.

Kaksi kertaa olen tuosta yleensä syönyt. Eli vähintään sen toisen lämmityksen kestää.

Kannattaa tietty jäähdyttää nopeasti ennen uudelleen jääkaapittamista.

Kyselin säilyvyydestä kerran, ja ovat kuulemma testanneet, että säilyy ”avaamattomana” 2 vkoa huoneenlämmössä. Taikinakuori tekee tuon.

Mä olen miettinyt tässä välillä ok-taloa, sellaista missä ei naapureita lähelläkään.
Vaikka tämä on sellaista ihan ok asuinaluetta niin saa täälläkin ärsytyksen aiheita, toisaalta on erittäin hyvät naapurit ja esim. seinänaapuri on asunut nyt tuossa puolisen vuotta ja kaksi kertaa nähty, molemmilla kerroilla sanottu vain hei. Tykkään kovasti hänestä.
Vaakakupissa on sitten kun siellä pitäisi huolehtia kaikesta itse, toisaalta voi myös olla huolehtimatta.

Mä olen miettinyt tässä välillä ok-taloa, sellaista missä ei naapureita lähelläkään.
Vaikka tämä on sellaista ihan ok asuinaluetta niin saa täälläkin ärsytyksen aiheita, toisaalta on erittäin hyvät naapurit ja esim. seinänaapuri on asunut nyt tuossa puolisen vuotta ja kaksi kertaa nähty, molemmilla kerroilla sanottu vain hei. Tykkään kovasti hänestä.
Vaakakupissa on sitten kun siellä pitäisi huolehtia kaikesta itse, toisaalta voi myös olla huolehtimatta.
Kyllä se oma rauha voittaa aina yhtiömuotoisen asumisen. Kohta vuosikymmen takana haja-asutusta ja korkeintaan vielä syvemmälle korpeen jos joskus muutto tulis.

Kyllä se oma rauha voittaa aina yhtiömuotoisen asumisen. Kohta vuosikymmen takana haja-asutusta ja korkeintaan vielä syvemmälle korpeen jos joskus muutto tulis.
Yhtiöissä on mun mielestä enemmän mahdollisia haittoja kuin okt-asumisessa huolia. Minkälaiset naapurit sattuu ja minkälainen on yhtiön rahatilanne ja minkälaisia uunoja on hallituksessa lykkäämässä kaikkia remontteja yms yms. Ehdottomasti aikanaan sit okt.

Back
Ylös Bottom