Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tuleeko niitä jossain vaiheessa päästettyä vapaaksi? Kuinka nopeasti nuo leppäkertut lisääntyy ?
Kesällä kasvit lentää pihalle ja ne jotka karkaa niin ne karkaa. Lisääntyminen on vähän mysteeri mullekin. Panevat vähän väliä täällä, munia ja toukkia löytyy. Kauanko menee paneskelu-muna-toukka-kypsä leppis kierrossa, en tiiä.

Kattelin tossa paikallisen Alkon tilannetta ja huomenna marssin ostamaan @irtakk lempi kuoharia pari putelia!

PS. Joo ja tä ei ole mikään toive yhteisistä nautinnoista. Mä olen ihan eri suunnalla sekä lisäksi vanha kääkkä.

Viimeksi muokattu:
Olihan se kyllä ihan mukava kämppä, kaikki oli sillä tapaa kohdillaan ettei tarvitsisi mitään laitella ja muuttovalmis setti. Pintarempalla pärjäis ja jossain kohtaa uusis keittiön kaapistot paremman näköiseksi.

Huomenna varmaan tarjousta vetämään ja samalla pankkiin jutustelemaan.

4WnVULu.png

Kattelin tossa paikallisen Alkon tilannetta ja huomenna marssin ostamaan @irtakk lempi kuoharia pari putelia!

PS. Joo ja tä ei ole mikään toive yhteisistä nautinnoista. Mä olen ihan eri suunnalla sekä lisäksi vanha kääkkä.
Mikä on mun lempikuoharia?

Mä olisin halunnut mennä huomenna katsomaan elävää musiikkia, mutta en kyllä viitsi yksin mennä.

PS. Ei ollut mikään vihje tai treffikutsu Kulille.

Mikä on mun lempikuoharia?

Mä olisin halunnut mennä huomenna katsomaan elävää musiikkia, mutta en kyllä viitsi yksin mennä.

PS. Ei ollut mikään vihje tai treffikutsu Kulille.

Mä innostuin tosta Lindauerista. Ilmeisesti luin hätäisesti.

@gonzaless, pähkäillyt myös aikani työsuhdepyöräasiaa. Saatavuudessakin haasteita tiettyjen (aika monien) mallien suhteen.

Nyt löytyi ja vielä paikallinen pyöräguru puolti ko. mallin valintaa.

Onnistuin varaamaan matkalla olevan vielä saapumattoman kappaleen, seuraava erä tulee alustavasti elokuussa.

Elikkäs toukokuussa näillä näkymin tulee tämmönen:

Liikekin tinki hinnasta sen verran, että mahtuu sopimukseen (4900 max).

Hinhaveto oli ehdoton edellytys ja tuossa bonarina vielä astetta fiksumpi vaihdelaatikko. Painoakin reilusti alle 20kg.

Back
Ylös Bottom