5FDP on aina hitti.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä innostuin tosta Lindauerista. Ilmeisesti luin hätäisesti.
No mä jo ajattelin, että kuinka pahasti voi ihminen tippua kärryiltä.Helistin.
@gonzaless, pähkäillyt myös aikani työsuhdepyöräasiaa. Saatavuudessakin haasteita tiettyjen (aika monien) mallien suhteen.
Nyt löytyi ja vielä paikallinen pyöräguru puolti ko. mallin valintaa.
Onnistuin varaamaan matkalla olevan vielä saapumattoman kappaleen, seuraava erä tulee alustavasti elokuussa.
Elikkäs toukokuussa näillä näkymin tulee tämmönen:
Liikekin tinki hinnasta sen verran, että mahtuu sopimukseen (4900 max).
Hinhaveto oli ehdoton edellytys ja tuossa bonarina vielä astetta fiksumpi vaihdelaatikko. Painoakin reilusti alle 20kg.
Joo, akku aika pieni ja moottori ei hirveän tehokas, mutta kevyt pyöräkin, niin menee pienellä. Veroedulla mennään. Enemmän mulla tulee melkein kilsoja fillareilla kuin autolla, että kovaan käyttöön tulee.Helvetin hieno! En moisesta valmistajasta tiennytkään. Pieni akku verrattuna muihin valmistajiin, mutta kene perse kestäis 100km yhtä soittoa satulassa?
Antoko teillä työnantaja hyvää päälle vai pelkällä veroedulla? Ootko suunnitellu kovaa käyttöä?
"If you're into evil you're a friend of mine..."Kai tän joku jo jakoi tänne?
![]()
AC/DC:n luukuttaminen saa kirurgit työskentelemään nopeammin ja tarkemmin, väittää tuore tutkimus
Leikkaussalissa saattaisi olla paikallaan kajautella ilmoille AC/DC:tä ja/tai The Beatlesia, selviää Saksalaisessa Heidelbergin yliopistossa tehdyssä tutkimuksessa. Tutkimuksessa vertailtiin musiikkigenren ja musiikin äänekkyyden vaikutuksia laparoskooppisen leikkauksen etenemiseen. Noviiseiksi...www.soundi.fi
Eikkadeikkaa soimaan, niin lähtee rustot polvesta vikkelämmin.
Toivottavasti ei lähelähtee rustot polvesta vikkelämmin.

Eikö niitä rustoja siistitä polvista, jos on jotain vammaa? :D Mun lääkäriluvut on vähän vielä kesken.Toivottavasti ei lähe![]()
Puhelin heittänyt pakkikselta ulos, salasanasta ei muistikuvia.
Siinä olisi irmalle lukuelämys.Mua ei nyt huvita tehdä mitään. Eikä keskittyminen näköjään riitä mihinkään… aloitin lukemalla tutkimuksia ahdistuneisuushäiriöistä ja nyt näköjään luen pohdintaa siitä mitä horoskooppia saatana olisi.
Onneksi on lyhyt päivä.
Eijjaksa.