Hyvä tietää että Kulleja voi tulla Intian lisäksi Virosta. Palleja kuitenkin vain Intiasta?
Ainakin rajut tulee intiasta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvä tietää että Kulleja voi tulla Intian lisäksi Virosta. Palleja kuitenkin vain Intiasta?
Jos menet virolaiselle lääkärille niin muista kysyä waltavasta tyrästäsi.Hyvä tietää että Kulleja voi tulla Intian lisäksi Virosta. Palleja kuitenkin vain Intiasta?
Kyllä se ihan mies onSiis trans nainen vai mikä virallinen termi
Tuleeko niitä jossain vaiheessa päästettyä vapaaksi? Kuinka nopeasti nuo leppäkertut lisääntyy ?Leppäkerttuja vipeltää kaikkialla. Kirvat melkolailla hävinneet.
Kesällä kasvit lentää pihalle ja ne jotka karkaa niin ne karkaa. Lisääntyminen on vähän mysteeri mullekin. Panevat vähän väliä täällä, munia ja toukkia löytyy. Kauanko menee paneskelu-muna-toukka-kypsä leppis kierrossa, en tiiä.Tuleeko niitä jossain vaiheessa päästettyä vapaaksi? Kuinka nopeasti nuo leppäkertut lisääntyy ?
Mikä on mun lempikuoharia?Kattelin tossa paikallisen Alkon tilannetta ja huomenna marssin ostamaan @irtakk lempi kuoharia pari putelia!
PS. Joo ja tä ei ole mikään toive yhteisistä nautinnoista. Mä olen ihan eri suunnalla sekä lisäksi vanha kääkkä.
Hitti vai huti?
Mikä on mun lempikuoharia?
Mä olisin halunnut mennä huomenna katsomaan elävää musiikkia, mutta en kyllä viitsi yksin mennä.
PS. Ei ollut mikään vihje tai treffikutsu Kulille.
Omasta mielestäni ehkä heidän parhaimmistoa, aika huonoja biisejä ovat pääosin viimeaikoina julkaisseet. F8 albumi oli lopulta täysi floppi. Tai no itse en lämmennyt.Kuulostaa heikoimmalta biisiltä, mitä olen tuolta pumpulta kuullut.
Helistin.Mä innostuin tosta Lindauerista. Ilmeisesti luin hätäisesti.
Virolainen Raivo Kulli.Hyvä tietää että Kulleja voi tulla Intian lisäksi Virosta. Palleja kuitenkin vain Intiasta?
Oho! Kiusallista.......Helistin.