Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mua aina vähän hävettää se että joku nainen herättää tällaisia fiiliksiä, niin usein vain murisen treenini kanssa keskenäni. Kyseessähän oli hyvin kilteillä kasvoilla oleva, aivan "tavallinen" nainen joka vain jotenkin osui siihen omaan makuhermoon niin että tuntui.on se kyllä jännä! mitä Yksi!, selkeästi seksibeibe asteikolle asettuva, NAISiminen saa aikaan MeissäMiehissä kuntoilusalilla
suurin osa on ihan s7k8si, semmoistakin soidintanssia muutamien kohdalla olen saanu tässä parin viikon aikana todistaa, ja loput antaa niin läpinäkyvää kiimaista katsetta (jotaka eivät uskalla soidinmenoiin niin selkeästi astua mukaan)
Mua aina vähän hävettää se että joku nainen herättää tällaisia fiiliksiä
Mua aina vähän hävettää se että joku nainen herättää tällaisia fiiliksiä, niin usein vain murisen treenini kanssa keskenäni. Kyseessähän oli hyvin kilteillä kasvoilla oleva, aivan "tavallinen" nainen joka vain jotenkin osui siihen omaan makuhermoon niin että tuntui.
En oo kylläOnko lettukeisari @Kiukku koskaan hitsannut titaania?
Onko millasta hommaa? Vaatiiko erikoisvehkeet/miehet?
Juu. Tiggihommaa käsittääkseni kuitenkin.En oo kyllä
Joku seppä sanoi että ei se niin ihmeellistä rakettitiedettä ole mutta en osaa tähän sanoo mitään. Oon vaan mustan raudan rankaisija.
Perkele, huomenna alkaa kertausharjoitukset! Viikko Parolannummella. Sento, Lepo!
On kyllä mukava olo.
![]()
Venäläiseen 46-metriseen luksusjahtiin valutettiin Teboilin pumpusta 8 000 litraa dieseliä – ”Kolme tuntia kestänyt tankkaus” tapahtui vuonna 2007
Uudenkaupungin Meri-TB:n kauppiaana ja Teboil-polttoaineiden agenttimyyjänä toimiva työväenseura kertoo olevansa Teboiliin tyytyväinen.www.is.fi
"kolme tuntia kestänyt tankkaus keräsi paikalle satoja katselijoita"
eivittu![]()
En ole varma mitä tarkoittanet.