Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

7C43438C-8F09-4AEE-B2C3-8B193D401AE9.webp

Olin suunnitellut, että olisin tänään vapaalla.

Sitten, että jos nyt klo 12 voi lopettaa.

Edes klo 14.

Hittovie, kyllä mä kolmelta laitan koneen kii, vaikka maailma kaatuisi. :cautious:

Liidelin fileenuggetit on erinomainen tuote! Thaikuution kylkeen muutama pallura, niin asiallinen työpaikkaruokailu.
Ääs-ryhmän kaupoissa ainakaan ei ole mitään vastaavaa tuotetta, pakastenuggetit aivan kamalaa kakkaa mitä siellä on.

olen pettynyt kun täälä menee kaiki apprillipilat läpi, myös Minun

Liidelin fileenuggetit on erinomainen tuote! Thaikuution kylkeen muutama pallura, niin asiallinen työpaikkaruokailu.
Ääs-ryhmän kaupoissa ainakaan ei ole mitään vastaavaa tuotetta, pakastenuggetit aivan kamalaa kakkaa mitä siellä on.
En tiedä ässän valikoimasta, mutta Foodoran marketista tulee tilattua välillä Atrian tämmösiä:

1648812130456.png

Noita vetelee aina pussin melko huomaamatta. Viimeksi eilen / tänään.

Ei löytyny isompaa kuvaa!

voi oikeasti näyttää

oletko kuvan, käsittelystä, kuullut

Minä olen ja totistanutkin, esimerkiksi: kuntoilusalillani käy kaksi NAISta joita ei somekuvista ja elävästä elämästä meinaa tunnistaaa samaksi imiseksi

toinen etenkin, TÄYSIN, erinäköinen instaramis mitä livenä

sitä olenkin miettinnyt jos instaram tai vastaavien tinner kuvien perusteella päätyisi livetapaamiseen niin eihän sitä etes tunnistaisi toista

oletko kuvan, käsittelystä, kuullut

Minä olen ja totistanutkin, esimerkiksi: kuntoilusalillani käy kaksi NAISta joita ei somekuvista ja elävästä elämästä meinaa tunnistaaa samaksi imiseksi

toinen etenkin, TÄYSIN, erinäköinen instaramis mitä livenä

sitä olenkin miettinnyt jos instaram tai vastaavien tinner kuvien perusteella päätyisi livetapaamiseen niin eihän sitä etes tunnistaisi toista
No kun näyttää samalta TikTok-videoissakin. Oon kyllä ihan varma, että käyttää jotain tekolerssiä housuissa, kun SE näyttää aika isolta niiden housujen läpi.🤔

Ja kuinka monesti runkattu kuva?

Minun pitää käydä vielä ahkerasti ja pitkään kuntoilemassa ennen kun pääsen runkkumateriaaliksi, NAISille

onnekis tänään on taas uusi ilta piipahtaa #maksimireeniämaksimipainoilla

vuoden -22 45. jumppa

jäsenSusta taitaa olla jo runkkumateriaaliGategoriassa?

Back
Ylös Bottom