Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

on se kyllä jännä! mitä Yksi!, selkeästi seksibeibe asteikolle asettuva, NAISiminen saa aikaan MeissäMiehissä kuntoilusalilla

suurin osa on ihan s7k8si, semmoistakin soidintanssia muutamien kohdalla olen saanu tässä parin viikon aikana todistaa, ja loput antaa niin läpinäkyvää kiimaista katsetta (jotaka eivät uskalla soidinmenoiin niin selkeästi astua mukaan)
Mua aina vähän hävettää se että joku nainen herättää tällaisia fiiliksiä, niin usein vain murisen treenini kanssa keskenäni. Kyseessähän oli hyvin kilteillä kasvoilla oleva, aivan "tavallinen" nainen joka vain jotenkin osui siihen omaan makuhermoon niin että tuntui.

Mua aina vähän hävettää se että joku nainen herättää tällaisia fiiliksiä

Minua lähinnä harmittaa, koska se jää aina niiden viiliksin tasolle, ei ikinä etene mihinkään

Mua aina vähän hävettää se että joku nainen herättää tällaisia fiiliksiä, niin usein vain murisen treenini kanssa keskenäni. Kyseessähän oli hyvin kilteillä kasvoilla oleva, aivan "tavallinen" nainen joka vain jotenkin osui siihen omaan makuhermoon niin että tuntui.

Ei hävetä. Fiiliksen pitää näkyä ja kuulua.

artworks-O8veKZIaXBgalVnz-qCViBA-t500x500.jpg

Kävin Tampereella riiuulla tuossa syssymmällä, oli kyllä erinomainen emäntä ja täydelliset tissit. Bensoineen se oli vähintään kuuskybää per varvi niin eihän sitä kauaa kestäny semmosta. Saapi joku lokaali urho kyntää sen työmaan.

Onko lettukeisari @Kiukku koskaan hitsannut titaania?
Onko millasta hommaa? Vaatiiko erikoisvehkeet/miehet?
En oo kyllä 🤔

Joku seppä sanoi että ei se niin ihmeellistä rakettitiedettä ole mutta en osaa tähän sanoo mitään. Oon vaan mustan raudan rankaisija.

Perkele, huomenna alkaa kertausharjoitukset! Viikko Parolannummella. Sento, Lepo!

En oo kyllä 🤔

Joku seppä sanoi että ei se niin ihmeellistä rakettitiedettä ole mutta en osaa tähän sanoo mitään. Oon vaan mustan raudan rankaisija.

Perkele, huomenna alkaa kertausharjoitukset! Viikko Parolannummella. Sento, Lepo!
Juu. Tiggihommaa käsittääkseni kuitenkin.

Tuumailin vaan Yotaprojektin pakoputkea, rst oli ensin mielessä mutta menisi kivasti 911-miehiltä pakka sekaisin kun tekisi koko putken titaanista.
Hinta karkeasti 3x se mitä rosteriputkella.
Mutta tätä on vielä aikaa suunnitella.

Laita kuvia kertauskahinoista jos mahdollista.

En ole varma mitä tarkoittanet. Onko märkää kakkaa vai joku murresana.

Mutta tosiaan all time high luvusta tultu jo yli 10kg alas. Tämä oli 2019. Ja vuoden alusta reilu 4kg. Eli vähän reilu kilo per kk. Lisäämällä hikiliikuntaa + syömällä reilusti mutta järkevämmin. Erittäin freesi olo kun ei oo niin hillitön läski. Vielä saa lähteä reilu pari kiloa jotta normaalipaino. Ihan naru edelleen, mutta kunhan ei olis läski naru. Ja paljon ketterämpi tuolla kamppailussa ja jaksaa moukuttaa. Se on kiva juttu se.

"kolme tuntia kestänyt tankkaus keräsi paikalle satoja katselijoita"

eivittu🤣

Omistaa tuollaisen veneen = rikas
Varaa tankata se Suomen puolella = ökyrikas

Back
Ylös Bottom