Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minäkin toivon, että en koskaan tarvitse työsuhdejuristin palvelua (pl. se sopimuksen luetuttaminen joka kerta, joka on myös ollut hyödyllistä). Vähän niinkuin toivon, että en tarvitsisi koti- tai henkivakuutusta. Ekonomeilta olen kokenut tosiaan yleisesti saavani rahalle vastinetta. Tai kääntäen, ainakin käytän sen kolmisen sataa joka vuosi paljon huonompiinkin asioihin.
Joo, kukin hoitaa asiansa sillä tasolla kuin näkee itse tarpeelliseksi. Tämä vain oma henkilökohtainen valinta. Toki myös eri alat poikkeavat toisistaan.

Vakuutusvertaus on mielestäni ontuva. Ennemmin vertaisin lottoamiseen. Mutta kuten sanottu, valintoja vain.

Ei sattunut selkään eikä polviin kun pitkästä aikaa menin kyykkyyn levypainotanko niskassa, hyvä hyvä.
Ja myrttisen valkosipulisuolakurkkuja oli pitkästä aikaa lähikaupassa, vallattoman mahtava päivä kaiken kaikkiaan!

Jestas mikä mimmi oli tänään gymillä. Uskomattoman näyttävä, ja oli ilman tissiliivejä. Sen nimittäin näki .

on se kyllä jännä! mitä Yksi!, selkeästi seksibeibe asteikolle asettuva, NAISiminen saa aikaan MeissäMiehissä kuntoilusalilla

suurin osa on ihan s7k8si, semmoistakin soidintanssia muutamien kohdalla olen saanu tässä parin viikon aikana todistaa, ja loput antaa niin läpinäkyvää kiimaista katsetta (jotaka eivät uskalla soidinmenoiin niin selkeästi astua mukaan)

Liittoon kuulumisen syyt: Lakimiespalvelut, lakimiespalvelut ja bonuksena ajankohtaisia koulutuksia.
YTK:lta samat murto-osalla hinnasta, jonka toki saa vähentää verotuksessa.

Taannoin kunnallisessa omistuksessa olleessa firmassa ku oli yyteet, ja kyseenalaistin riippumattomana yyteekoolaisena muutamia juttuja, seuraus oli että JHL:n koulutettu luottamusmies tuli kyseleen multa, miten tää ja tää juttu... 🤔

#eivakuuttanu

Sanoiko gonza, että käy seisoskelemassa nurkassa?

Jos olisin niin sosiaalinen, että haluaisin olla huomion keskipisteenä niin kai sitä silloin kehtais lähestyä naista vaikkapa kapakassa. Ei tarvisi koiranäyttelyyn mennä tekemään sitä.

Se on jännä laji tämä hiihto. Sunnuntaina kävin omassa mittakaavassa pitkän lenkin. Vapaata kun ei muita suksia ole, 4:21min/km vauhti tuntui niin rennolta että ois voinu jatkaa miten pitkään vaan. Tänään lyhyt 12km lenkki, hyvä luisto ja koitin tykittää täysiä niin 4:01min/km 😅 sykkeet +30 sunnuntaihin jne.

Pitkään lenkkiin olin tyytyväinen, 25v hiihtotaukoa ja nyt vähän reilun vuoden harjoitellut, 15kg ylipainoa ja hiihtoa kahdessa talvessa yhteensä 300km niin siihen nähden kulki kyllä makiasti. Pt:n kans tehdyt tasapainotreenit tehnyt liukuun paljon hyvää kun pysyy suksen päällä 😁

Screenshot_20220328-080440_Strava.webp

Mä en oo pariin viikkoon hiihtänyt. Nyt näyttäisi ladut hyville ja vähä harmittaa, ku en oo käyny. Jotai rasitusprobleeman tapaista vasemman polven seudussa. Jos ois ammattilainen, ymmärtäisi vähentää kävelyä ja juoksua, pitäisi jopa taukoa pari päivää, sekä jättäisi hiihtoladut rauhaan ehkä tasuria vois mennä...

Unohtu sanoa että vaihdoin5G(?) nettiin. Hyvin skulaa, laitoin netflixiin leffan pyörimään telkkariin ja läppäriin ja puhelimeen pyörimään tubevideon yhtäaikaa, niin kaikki toimii wifistä ripeästi. Elisa sano että sen 5G reitittimen arvo on 400 eurua, mutta nyt saa alle kahteen sataan ja pitkällä korottomalla jengalla, niin ok. Laskivat perusmaksua niin ei juuri mitään oikeasti nettilaskun suhteen. Made in China lukee siinä boksissa. 400 real value. :ROFLMAO:

Back
Ylös Bottom